Gå til innhold

Flere med manglende sexliv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 9 mnd siden fødsel og sexlivet har fortsatt ikke tatt seg opp.

Problemet mitt er at det er jeg som har lyst på sex og ikke han. Har forsøkt med både kommunikasjon og hjelpemidler uten bedring.

Er tilbake til startvekten og føler meg i fin form. Samboer la på seg en del under min graviditet, var veldig tynn så han har bare et par kg for mye. Jeg liker han bedre slik :) Virker som om det plager han, men man slutter vel ikke med seksuell aktivitet av den grunn?

Før og under graviditet var det vanlig at vi hadde sex daglig....

Begynner å bli litt frustrert og lei meg pga dette. Merker at selvtillitten har fått seg en skikkelig knekk. Er det flere som har det slik eller kan komme med noen tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA, jeg har det sånn!! Jeg har ikke sexlyst, men jeg vil likevel ha sex siden jeg syns det er veldig viktig i et forhold. Mannen min derimot har ikke vært spes interresert i sex. Jeg har tatt det opp flere ganger og forklart han hvor usikker og lite attraktiv jeg føler meg (kroppen min er nesten som før jeg ble gravid). Selvtillitten har sunket noen hakk og jeg blir redd for å bli avvist om jeg prøver meg. Mannen min sier at han ikke vet hvorfor det er sånn, men han tenker rett og slett ikke på det så mye lenger. Her er det også 9 mnd siden fødselen.

Har ikke andre tips til deg enn: fortsett å "mas"! Fortell han/vis han at du liker kroppen hans som den er (han har kanskje fått en knekk på selvtillitten han også, hvis han ikke liker kroppen sin lenger?) og fortell hvordan du føler deg og hvor viktig intimiteten er for deg!

"Masingen" har hjulpet her i huset, nemlig! Vi er på gli! :)

Skrevet

Takk for oppmuntrende ord!

Da skal jeg fosøke å forsette i samme spor. Ikke så ofte man hører om nedsatt sexlyst hos det andre kjønn, er jo som regel vi jentene som har litt problemer der...

Skrevet

Her i huset er det også mangel på sex! Han vil ikke, fordi han føler seg ikke vel med kroppen sin.. 20 kg for mye :/

Jeg er tilbake i kroppen min, minus 5 kg :) Var slank før, men tynn nå!

Drit at han føler det sånn! Jeg vil ha S-E-X!!

Skrevet

Her er det 10 mnd siden fødsel og 14 mnd siden sex.......... Uffffff, det er begge to på en måte. Håper det tar seg opp når mini flytter på eget rom.

Skrevet

Her ble gutten flyttet på eget rom omtrent med en gang. (Sover best alene) Fortsatt labert sexliv

Skrevet

uff uff

kjenner meg igjen

9 måneder siden fødsel her også

ikke lett å være den som alltid har lyst og stadig bli avvist

jeg vil bli digget og tatt med storm

sukk

Skrevet

Hei..

Jeg har det på akkurat samme måte, som om det skulle vært mitt innlegg..

Mister selvtillitten her jeg..

Jeg skjønner ingen ting, tilogmed fem kilo lettere enn før graviditeten jeg. Han skyter ille av kroppen min og slik, men sex blir det jo ikke allikevel..

HJELP! hehe

Skrevet

Ingen god følelese nei. Har tidligere slitt med spiseforstyrrelse og merker nå at jeg fokuserer mye på mat pga selvtillitten. Ikke falt tilbake ettersom jeg fortsatt ammer gutten min. Men det er leit at tankene er der igjen. har forsøkt å snakke om det. Får til svar at han synes jeg er fin som jeg er nå og ikke må tenke slik. Men ikke så lett nei. Synes det er trist at nærheten er borte. Nå er det jo ikke slik at et forhold er avhengig av et aktivt sexliv, men for meg betyr det mye.

HI

Skrevet

Det er jo helt tydelig ikke oss/kroppen vår det er noe "feil" med! Jeg har vært inne på tanken at kanskje han ser litt anderledes på meg nedentil siden han var med på fødselen! Han var hele tiden ved hodet mitt, men likevel! Han trenger vel litt tid på å kunne se på meg som et "sexobjekt" igjen:) Han tar meg nesten ikke på puppene lenger heller, men de er jo fortsatt i bruk..

Selv om det er kjipt, var det litt godt at noen la ut dette innlegget! Godt at det ikke bare var meg! Takk til deg HI! :)

Skrevet

Vi har ikke hatt sex siden fødselen (4 måneder siden) og hadde vel sex 5 ganger mens jeg var gravid. Sa i sted at han ikke hadde utført oralsex på meg på over 1 år, og da nektet han, men det er jammen meg sant. Han ble lang i maska da gitt.

Tror det blir noe i kveld, har snakket mye om det i det siste så nå håper jeg begge er klare. Har enten vært mangel på lyst hos han, og en evigvarende mens hos meg (tror kroppen tar igjen for 9 måneder uten mens)

Jeg krysser fingrene for meg i dag.. og alle dere andre også:-) Ja til mer sex!!

Skrevet

Vi har heller ikke noe sexliv å skryte av.

Men her er det jeg som ikke vil. Eller, vil og vil... Jeg vil jo forsåvidt, men jeg orker ikke, er trøtt og sliten, nedfor, mangler sexlyst.

La på meg mye under graviditeten og har fortsatt en 10-15 kg mer enn da jeg ble gravid, og det virker jo litt inn på selvtillitten.

Men føler det ødelegger en del for oss. Sambo synes jeg ser kjempebra ut og har veldig lyst. Så synes jo litt synd på han.

Vet jo at sex avler sex. Er på en måte bare ha begynne å ha sex av og til selv om jeg kanskje ikke har veldig lyst i utgangspunktet. Men er jo ikke så lett det heller da. Har man ikke lyst så har man ikke lyst.

Snart 4 mnd siden fødselen.

Håper det tar seg opp etterhvert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...