Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Syns ikke jeg gjør annet enn å skifte bæsjebleier. Opptil 4 om dagen. Lurer på om det er tegn på at det kan være noe galt som burde sjekkes opp, eller om det er innenfor normalen..
hårsår Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Gjennomsnittlig 2-3 bæsjebleier til dagen. Hun er en storspiser, så det må jo ut igjen =)
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Fra 1 til 5:( Min er veldig glad i grønnsaker (kan spise en hel tallerken med grønnsaker til middag hvis han får), så jeg har nå et par uker prøvd å holde igjen på grønnsakene litt, og da går faktisk antall bæsjebleier litt ned. Spiser din mye frukt og grønt?
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #5 Skrevet 22. februar 2008 Ja han spiser mye frukt og grønt. Har ikke tenkt på at det har noe sammenheng. Han spiser fruktyoughurt, og frukt og grønnsaker hver dag.
Honningmelon Skrevet 22. februar 2008 #6 Skrevet 22. februar 2008 Som regel en gang pr. dag. Noen ganger to. Tror ikke du trenger å bekymre deg så lenge konsistensen er normal.
Winterlady Skrevet 22. februar 2008 #7 Skrevet 22. februar 2008 En her. Hvordan er konsistensen i bleia da, det er vel viktigst? Men er enig i at 4 er litt mye..
mai mammaen til to Skrevet 23. februar 2008 #9 Skrevet 23. februar 2008 jeg skulle ønske eg måtte skifte både en og to bleier... her har snuppa hard mage og bæsjer vel annenhver dag... hver tredje dag.. har blitt litt bedre nå. men det er så hardt at hun gråter stakkar... har vært mange ganger til legen men er ikke så mye å gjøre fikk jeg beskjed om...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå