Gå til innhold

Litt fortvilet nå :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår ( 10 uker) pleier vanligvis å være veldig enkel å ha med å gjøre, gråter lite- bare når han skal ha mat og smiler mye, har alltid virket som at han ahr det bra, men-

i dag har vi middagsselskap- 5 gjester så ikke mange, men flere enn vi har vært til middag her etter at han ble født, og med 4 retters meny. Vi var begge hjemme i dag, men hadde selvsagt ganske masse å gjøre- og akkurat i dag har lillegyutt vært kjempegrinete. Han var grinete og urolig i formiddag, så vi kom skjevt ut, sovnet ikke før han var i vognen og når gjestene kom var han helt umulig- gråt hysterisk og stod i bue da vi skulle gi han mat, så måtte ta han med inn på soverommet for å roe han, der roet han seg, men en av oss må sitte her med han, mens den andre er inne med gjestene. Maten ble ferdig, med litt hjelp-men jeg er sliten og vil helst bare at gjestene skal gå igjen.

Er redd for gutten, at han har vondt, er syk eller noe-men håper han bare ble oppkavet eller merket at vi var litt stresset slik at han ble det selv. Han er rolig nå, men sover ikke så her sitter jeg-på soverommet med pc mens gjestene koser seg i stuen-sukk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

alle babyer har forskjellige dager... min jente er også av og til grinete og sutrete. men stresser du , stresser baby. kanskje magevondt? varmeflaske poå magen. masere magen..? overtrøtt kanskje? prøv og ligg han.. kanskje det hjelper.det er ikke lett i starten. men hold ut.. det blir bedre=)=)=)

Skrevet

Han merket nok at dere var litt stresset ja og at han kanskje ikke fikk så mye oppmerksomhet som han pleier...

Når da gjestene kom ble det kanskje litt for mye på en gang?

De er sære de små og søte trollene våre;-)

Han sovner sikkert snart så kan du ut å kose deg sammen med gjestene deres..

Lykke til, kos dere i kveld:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...