Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Jeg ba henne på saft i sommer første gang da hun var 7 mnd, det var ekstremt varmt, hun nektet vann og melk, bleiene ble tørrere og tørrere og jeg ble nervis. Så da fikk hun saft, hetebølgen fortsatte og samme med safta. Jeg har tilbydd henne vann jevnlig hver dag siden, men hun vil ikke ha, setter jeg hardt mot hardt i noen dager blir hun tilslutt dehydrert og dårlig. Hva skal jeg gjøre? Det var ikke et kjempeproblem før hun ble 1, for da fikk hun tenner. Noen som har gode råd?
Mamsen86 Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Hehe, neeei, for jeg sliter med det samme selv. Fikk beskjed på HS at jeg skulle blande ut litt appelsinjuice med vannet, og etter at jeg gjorde det så har hun neeeektet å drikke bare vann. Så slår meg med på ; Har dere noen gode råd, selv!
LivetErEnLek Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Bland ut juicen/safta mer og mer. Tilslutt er det bare rent vann, kan ta opp til en mnd, men fungerer på de fleste ;-)
mam <3 Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Det har jeg faktisk prøvd. Sukk. Godt å høre at det ikke er bare meg da.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #5 Skrevet 22. februar 2008 Ikke jeg heller... Hverken saft, juice, vann eller kald melk... Har akkurat gått over til kumelk,men den må varmes...Råd taes imot med takk....
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #6 Skrevet 22. februar 2008 Prøv å gjøre vannet litt mer spennende som å drikke fra sugerør, kul kopp, glass eller annet! Vår veksler mellom vann og saft uten problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå