Gå til innhold

Kontroll uke 37

Jente73_tvillinger

Anbefalte innlegg

Ja - da var kontrollen for uke 37 overstått og alt står bra til med babyene. De hadde vokst ca. 600 & 700 g på 2 uker, så nå er de ca. 3 kg hver :) Ikke rart jeg kjenner hvordan magen min rakner igjen, i hele går slet jeg med sviing og verking i huden...

Tv1 hadde sunket enda lengre ned i bekkenet, noe som gir tv2 masse boltreplass - derfor har jeg kjent masse til henne de siste dagene. Det faktum at jeg har 2 stk som ligger å trykket mot bekkenet gjør at jeg verker endel i det, men det er forsatt ikke uholdbart. Jeg sover godt på nettene, løper på do et par ganger - men det gjør ikke så mye, jeg sovner greit igjen etterpå.

Min form er forsatt god, men idag hadde jeg +1 i protein, litt forhøyet bt, men vannsamlingen var minket. Så ingen fare foreløpig.

Jeg er nå 2 uker og 3 dager fra igangsettelse i uke 39 :)

Selv om jeg er drittlei så er jeg litt stolt også da - har fått høre helt fra uke 28 at nå kan de komme når som helst... :)

Fortsetter under...

så bra... du er super flink!! vi venter jo på noe bra og så vi klarer å vente litt til!!

600 gr på to uker er jo sinnsykt- hos meg sa de at 150 gr er vanlig på tvillinger pr uke nå!!

vet ¨åssen det er med to 3 kg... tunge greier. sjekket de om du var moden eller?? har du mensenmurringer?? det har jeg, så føler at det må skje noe snart! Håper du ikke må gå helt til uke 39 da!! syns du høres veldig tolmodig ut.. send litt over til meg.. her skal jeg nå prøve på tiltak for å få i gang fødselen...

Så flott at du er kommet så langt. Det må være ufattelig tungt med 6 kg i magen pluss alt det andre som følger med. Det jo ikke annet enn å holde ut, tenk så nærme målet både du og tvillingene er:) Her i gården er det ingen tegn på at noe er på gang, og jeg sitter og syter. Tenke seg til, er fullgått 36 uker i morgen og allerede kjempelei.

Må nok holde ut noen uker til ja.

Ønsker deg lykke til og håper du kommer med tilbakemeldinger på hvordan det går.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...