**synne** Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 men er bare helt kake, så jeg tripper stille og rolig ut igjen... *gjesp* Ha en trivelig helg alle sammen!!
ApriIbaby Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Kjekt å se du har vært her! Tenkte du var opptatt med syinng etter kurset jeg. Hva lært du fpå kurset forresten? *tvinner tommeltotter mens jeg venter på den nye skråbåndbretteren min*
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 Ja kunne ikke skrevet det bedre selv Synne... måtte bare orke å svare på disse to innleggene i kveld. Men mer orker eg ikke
**synne** Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. mars 2008 Vi lærte å tilpasse mønster til kroppen vår..Hvordan man gjør en kjole litt videre her og litt smalere der.. Sånne ting. Pluss hun gikk igjennom hvordan sy i usynlig glidelås, og hvordan lage belegg i hals og ermer.. Og kjapt hvordan man legger opp kjolen. Mesteparten av tiden gikk til å tilpasse mønsteret vår kropp.. Det tar veldig lang tid å gjøre det veldig nøye og gå gjennom alle trinnene.. Sydde meg en kjole av samme mønster i går, da gikk det VELDIG mye kjappere, for jeg tok det litt på gef'ühlen.. Og så droppa jeg å ha armer, og brukte ullfilt..Så da slipper man lettere unna..hehe.. Pluss at kjolen ble MYE kortere. Egentlig så kort at den går for tunika mer enn kjole...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå