Gå til innhold

Å ta med baby ut

Anbefalte innlegg

Min baby liker ikke å være ute virker det som! Tenker på i byen, på butikken og lignende, han hyler og skriker, og er kjempeutålmodig... Jeg har nesten gitt opp å dra noe sted med ham, i hvertfall alene. Og det er jo litt kjedelig, for jeg blir småsprø av å sitte inne hele dagen, skulle ønske vi kunne dra litt ut og treffe folk osv av og til. Men jeg kjenner jeg gruer meg for å ta ham med ut. Vi triller turer hver dag, men da sover han stort sett, men før han sovner er det alltid masse skriking når han blir lagt i vogna. Har noen av dere det på samme måte? Han er jo bare tre måneder, trodde babyer likte å ligge i vogna jeg?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136934998-%C3%A5-ta-med-baby-ut/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har ikke for mye klær på? Vesla blir sur og grinete når hun blir for varm, så vi bruker kun en body, bukse, sokker, lue og en ulljakke i ullposen. Har vi på fleecejakke/dress eller annen tett "boble"vinterjakke etc så blir det alt for varmt.

Må også åpne opp jakke, ullpose og løsne/ta av lua inne i butikker etc.

Bruker bare ull, ullbody og strømpebukse underst, og ulldress over. Ullue og ullvotter. Han ligger på lammeskinn og har kun dyne over seg. Så vil tro det ikke skulle være for varmt heller? Kjennes ikke klam ut i nakken i hvertfall. Men her en dag var han med til byen, og da tok min samboer ham opp når vi gikk inn i en butikk, og da ble han stille med en gang. Virker litt som han ikke vil ligge i vogna fordi han vil opp og se. Men på den andre siden er han kjempesint når han sitter i sånt sete oppå handlevogna i butikken, han blir ofte helt hysterisk da!

Det er ikke alle babyer som liker å ligge i vogn, dessverre. Jeg kjenner en som først synest det var ok å ligge i vognen når han var 6 mnd. Men kanskje du kan la kalesjen vere nede? Slik at babyen får litt lys og får kikket seg litt rundt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...