Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

og har dere faste rutiner på stell??

jeg må innrømme at jeg er dårlig på rutiner....

sover de i egen seng eller hos dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi legger prinsessa (på 4mnd og 6dager) sånn rundt kl 20.

vi har ingen faste rutiner på stell på dagen enda.

prinsessa sover i sin egen seng på sitt eget rom. men er dør til hennes rom fra vårt og døra står oppe.

Skrevet

hørtes godt ut :) her er det texas vær kveld ved leggetid ....

Skrevet

Bader kl 1730

Pupp + nattasang kl 18, sovner momentant etter dette. (har siste luren sin fra 15 til 1530, så hun er trøtt allerede kl 17..)

Normalt spiser hun rundt kl 24 og kl 3, men siste uken har hun rotet noe voldsomt. (I dag fant hun ut at det var likegreit å stå opp 04.45...Phu!) Normalt står hun opp mellom 6 og 7. Hun sover i egen seng ved siden av meg.

Skrevet

Det er ganske nylig at vi at hun har villet legge seg tidligere, så den siste uka har det blitt mellom 19-20. Prøver å ha litt faste rutiner da, men er ikke så lett fordi det er fryktelig variabelt hvor lenge hun sover på dagen og når.

I dag sov hun langluren sin fra 1215-1530 og ville ikke sove før hun la seg nå 1910. Har da bare sovet en kort lur på 30 min på formiddagen.

Nettene er helt texas, i natt spiste hun 4 ganger og jeg var vel oppe 8 totalt, sjelden hun bare spiser 2 ganger om natta. Står opp mellom 0630-0730.

Skrevet

ho får grøt kl 18 ca. blir stelt for natta (bader 2 ganger p.uke utenom babysvømmingen ) får flaske kl 19 ca. er da i seng i 20 tida. sover da til 08 ca ,får mat 1 gang iløpet av natta. ho kan våkne for mat fra 02-05. veldig snill jente. (slik har ho vært siden ho var ca 2,5 mnd

vi har hatt rutiner ifra dag en. har alltid hatt kveldsstellet mellom 18 og 19. da får ho nattøy på seg.

har lest det er noen som legger ungen i de klærne som ungen har hatt på seg hele dagen og har de samme på neste dag. det syns jeg blir litt feil. godt for ungen å vite at nå er det klesskift og da er det natta.:D

Skrevet

Innførte rutiner rundt da hun var 4mnd :-) ( han er nå 5,5mnd) Ble litt tull første 14dagene med at han våknet og trudde han bare hadde sovet dupp ;p Men nå går det kjempe fint :-) Grøt i 17tiden, siste stell i 19tiden. får ei flaske med mme i 20tiden og legges for "natten" =)

Skrevet

Haha ;P litt skrive feil kanskje. Skrev både "hun, og han" jeg ;P skal være HAN alltså.

Skrevet

hun får grøt ca kl 18, så leker vi litt, så steller vi henne mellom 19 og 19.30, så får hun 200 ml nan ca 19.30-20 så er det natta, og da sover hun til alt mellom kl 06-08 uten mat... vi har hatt slike rutiner siden hun var rundt 2 mnd. veldig deilig, og hun trives veldig godt med det selv også, hun har egentlig lagt dem til litt selv.. men før la vi henne rett før kl 19, men det ble for tidlig, så hun tok det som en vanlig lur, og våknet etter 1 time. men da vi drøyet det litt gikk det strålende! lykke til!!

Skrevet

jenta vår sover også i egen seng, det har hun alltid gjort.. hilsen anonym rett over trønder jenta 24

Skrevet

Her blir d natta mellom 7-8, da bader vi i 5 tiden og så får vi litt grøt (ikke oppe i full posjon enda) også kveldspuppen! :) Han får påfyll me nattpupp mellom 2-5 og vil opp kl 8 =)

Nå ikveld skulle jeg og sambo på nærbutikken og vi har besøk av min lillebror på 14, minstemann skulle få sitte i fange til onkel mens vi var å handlet så skulle jeg legge han når vi kom hjem! men, når vi kom hjem var minstemann lagt, han va innstilt på leggetiden sin å ble jo så trøtt! :)Storesøster er kjempe stolt av flink lillebror! :)

Skrevet

Han legges mellom 8 og 9. La ham halv ni i dag - men da sov han fra 15-1730 tidligere. Men han var likevel trøtt nå.. Så nå sover han til ca 06-07, får litt mat og sover videre til 09-10 alt ettersom:) Helt fantastisk! Han har sovet hver natt siden han ble født.

Elstejenta var stikk motsatt - skrek hele døgnet og sov ikke på natten i det hele tatt, og det lille hun sov var da hun sovnet med puppen. Minsten har sovet i sin egen seng siden dag 1 mens elstemann ikke ble kjent med sengen sin før hun var 3 mnd.. Tror ikke vi har gjort så mye annerledes så det er nok tilfeldigheter som gjør at vi er så heldige:)

Skrevet

Legger henne mellom 19 og 20.. Da starter vi kveldstellet en time før, etter at hun har fått pupp og litt grøt.. Legger seg fint nesten hver kveld, men er oppe for mat inntill 4 ganger frem til vi tar morgen ca 08.

Skrevet

Bader og grøt i 6 tia.. så er det natta klokka 7, og oppe for mat to ganger iløpet av natta og mornings i 7, hall 8 tia.

Skrevet

Tulla mi er stuptrøtt når klokken er rundt 18,30, men jeg prøver å ikke legge henne før rundt 19,00. Våkner da igjen kl 7 om morgenen for pupp og sovner etter dette igjen. Men jeg må inn noen runder for smokk fra hun legger seg og frem til kl 22.00

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...