Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har en gutt på 9 mnd som ønsker dagmamma til han får barnehageplass. Gjerne fra 14 april, med muligheter for før.

Har du eget barn, er det ingen hindring. Har dobbelvogn. Vi bor på Grunerløkka. Hadde vært fint om en kunne komme hjem til oss, men ingen krav.

Har stor leilighet, så det er ikke noe problem om du har eget barn. Har 2 barnestoler, reiseseng, masse leker, uteområde med lekeaperat/sandkasser, heis opp til leiligheten.

Søker en ansvarsbevisst dagmamma med erfaring. Ikke røyker. Gjerne referanser.

Send meg en melding eller mail på: [email protected]

Fortsetter under...

Hei!

Jeg bor på Grunerløkka. Har en datter på 5 år. Tenker å være dagmamma fra 5.juni til slutten av juli.

Jeg er allmennlærerstudent, så har ikke mulighet før 5.juni. Skjønner at det blir litt lenge for dere å vente. Si fra hvis dere allikevel er interessert:-)

Hei!

Blir dessverre litt lenge å vente.

Vi trenger noen som kan passe ham fra 14 april. Ca fra kl 08.00-16.00 mandag-fredag, 4 dager i uken frem til 1 juli, da jeg har mulighet til å ta fri 1 dag i uken. (Dagen som jeg skal ha fri, er flexibel.)

Han er utrolig snill og god, sover en lang lur midt på dagen. :)

Hei!

Jeg leter også etter dagmamma for min lille Victoria, født i juli 2007. Vi har enda ikke funnet en, men ønsker også å helst finne noen som kan komme hjem til oss. Vi bor rett utenfor sofienbergparken og har stor bakgård.

Jeg har sett på hva som skal til for å starte familiebarnehage, men kan ikke selv være hjemme og tenker at det er like lett/vanskelig å finne en dagmamma en kan dele med ett eller to barn til...

Sier ifra hvis jeg finner en som vil ha en til her på grunerløkka! Hvis dere er interessert, fint om du gjør det samme!

Mvh,

Rebecca

Jeg bor på grunerløkka å har en sønn på 6 1/2 måned. Om det er "krise" kan jeg fungere som midlertidig dagmamma til dere finner en permanent. Jeg har ingen referanser utenom det at jeg er mor da.. Vis du vil kan vi møtes på en cafe eller no sammen med barna å prate om det:) e-mail adr er [email protected]

• 2 uker senere...

Annonse

• 3 uker senere...

hejsan! jag heter camilla, jag ær 22 år och bor på grünerløkka med min sambo, jag søker ett dagmamma jobb och tænkte jag skulle høra av mig till dig , så kan du ju bara se om du e intresserad. Mitt nummer ær 40301798. Kan sænda referanser osv om det skulle vara aktuellt. Har mycket erfarenhet av små barn från jobb i barnhage, aupair, och dagmamma:)

mvh camilla

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...