Gå til innhold

Noen som har erfaing med Easy Walker vogn?

Anbefalte innlegg

Vi vurderer å kjøpe Easy Walker vogn p.g.a at den er så lett og har mange praktiske løsninger. Stemmer dette? Lurer også på om bagen til vognen er liten og hvor lenge babyen kan ligge i den før den voksen ut av den. Blir veldig glad for alle tilbakemeldinger:)

Fortsetter under...

Jeg har denne vognen og er kjempe fornøyd.. Bagen er stor og god.. men vi sluttet og bruke den når hun var litt over 6mnd da var det så gøy og sitte og følge med. vi har en audi a4 siste modellen og audi a4 er den med minst bagsjerom av stasjonsvognene på markede i den klassen. men Easy Walker ta liten plass i bilen den blir veldig flat når du pakker den sammen.. dessuten kan du ha en tung stelleveke og handleposer hengene på styre uten at den tipper bakover.. jeg skulle dra bort en dag og da hadde jeg tung stelleveske og maxi cosi bilsete og en bag med klær hengede på styre uten at den tippet.. ville ikke byttet den bort mot noen andre..

Jeg har EW Classic. Tror hun som beskriver over her har en Sky.

EW er min drømmevogn! Forøvrig den 9. vogna vi har, så jeg har prøvd litt forskjellig. Den er lett (7 kg) veldig god å trille på all slags underlag. Bruker den nå til en 3-åring, men har også bag så jeg skal bruke den fra nyfødt med nestemann.

Ulempen er at bagen er veldig liten. Tviler på at den holder lengre enn til 5 mnd. Og det er ikke full liggestilling. Vi har derfor valgt å ha en sovevogn i tillegg. (kjøpt simo kombi) Sovevogna vil bli brukt bare til soving hjemme i hagen og etterhvert sikkert i barnehagen.

EW tar liten plass i bilen, og pakkes smart i en egen bag om man skal ut å fly. Slik unngår man å få skader på vogna nå man reiser. Jeg har også svingbart forhjul som estrautstyr slik at den blir enda lettere å manøvrere.

Ta en titt på vogna, kanksje du og blir "frelst"?

Eneste bomkjøpet je gjorde var å kjøpe posen som hører til. Den blir for puslete til vinteren, så det var bortkastede penger. Kjøpt en EasyKID dunpose istedenfor, den passer supert både i bahen og i vogna.

Vi har også Classic, og signerer Phantom sitt innlegg. Storebror brukte både en Voksi aktiv 0-6 pose og en lang dunpose i den frem til han var nesten 3 år, så det er nok av plass selv om vogna ser smal ut.

Nå bruker vi den til babyen med bag til. Har også kjøpt adaptere som passer til Maxi cosi bilstolen, og det er bare helt genialt. Når vi henter jr i bhg, tar det med ett minutt å ta ut vognunderstellet og klikke på bilstolen. 100 ganger bedre enn å måtte bære den tunge stolen med seg. Har også kjøpt regntrekk til å ha over stolen, det beskytter mot vær og vind. (dette systemet brukes kun på lynkorte turer i bhg, innom nærbutikken etc da)

Bagen ser liten ut, men rommer faktisk ganske greit likevel. Babyen vår var 4,5 kg og ganske stor da han ble født, men hadde likevel plass oppi lammeskinnsposen ( en liten sådan) Nå har vi gått over til å bare ha lammeskinn under, og ha dyne over. Det går også mot varmere tider med mindre klær, så jeg tror nok bagen varer til 6 mnd tenker jeg.

Vi har også en "stor" vogn til hjemmebruk, så de to vognene utfyller verandre. Særlig med tanke på den manglende flate liggestillingen i sportsdelen.

Om dere går for Sky modellen, er jo dette ikke et problem - og den bagen er stor.

Annonse

De skal ha adaptere til HTS stol også, men ring og hør for å være sikker.

Classic modellen er den originale, den er litt lettere, har mindre bag og ikke svingbart fremhjul (et lite "shopping" hjul som er svingbart kan kjøpes utenom) Den har ikke bøyle foran og ikke full liggestilling.

Dette er en mer en trille enn en sportsvogn når man ikke bruker bag da. Den tar mindre plass sammenlagt. Ikke regulerbart håndtak. En fantastisk vogn. Blir omtalt som "mimimalistisk" uten masse dilldall.

Sky er den nye modellen, den er mer som en kombivogn, større og med full liggestilling i sportsdelen. Den har bøyle foran og svingbart hjul. Babybagen er også større. Denne vogna har også regulerbart håndtak.

Se www.easywalker.no for bilder og detaljer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...