Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Nå skal jeg få Provera for jeg får ikke mensen, leste pakningsvedlegget på nett, men må si det stod litt for mange uforståelige ord der... Noen som kan fortelle meg enkelt hvordan dette skal virke?? Min situasjon er at jeg har PCO og har fått Pergo, men får ingen mens... så hun sender meg nå resept på Provera... Anyone?
Vil ha et lite lykketroll:) Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 hej! provera er et legemiddel som hjelper deg å få mensen.. jeg fikk 10 dagers behandling av provera for å få mens.. jeg begynte på tablettene, tok en tab hver dag..å ca 5 dager etter avsluttet behandling kom mensen.. å to uker etter at jeg var ferdi me første mens kom en ny mens... vet ikke helt hvorfor dette skjedde..men d er vel kroppens måte å reagere på at mensen blir satt i gang.. tror ikke man kan begynne med pergo før man har mens..så derfor har du nok fått provera:) men så vet man jo ikke om mensen kommer av seg selv mnd etter at den ble satt igang... d gjenstår å se for min del i allefall...hva som skjer neste mnd... Håper du ble litt klokere;) Masse masse lykke til! Klem Mica
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå