Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 har en på 4mnd, hun er flink til å leke alene, tenkte det hadde vært lurt når hun etterhvert begynner å bevege sg. men hvor lenge bruker man en lekegrind?
Alba44 Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Lillegutt fikk sin lekegrind da han var ca 4 mnd og bruker den daglig. Er nå 8 mnd. Han storkoser seg der! Er mer på gulvet nå, men leker fint i grinda mens jeg dusjer o.l. Vi kommer til å ha den en god stund til.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 vi har grind, og jenta vår på 5 mnd er i den når jeg dusjer og slikt. og kommer nok til å ha den en stund slik at hvis jeg må henge opp klær ute at jeg vet hvor hun er:) men fikk advarsel på helse stasjonen at alt med måte. for de hadde hatt en gutt på 1 år som ikke rullet eller krøp, eller gikk, og det var fordi han lå i grind hjemme hele tiden og hadde leken i umiddelbar nærhet så han trengte ikke vri seg får å få tak i dem.. så nå leggger jeg lekene rundt henne på gulvet, men litt vekk, slik at hun må anstrenge seg å vri seg litt for å nå dem:)
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Vi bruker en reiseseng! Fungerer utmerket og det er MYE billigere enn en lekegrind..
To tette og en badehette Skrevet 22. februar 2008 #5 Skrevet 22. februar 2008 Vi var sent ute, kjøpte lekegrind da han var 7 mnd men han liker seg i korte perioder oppi den. For der kan han jo praktisere favorittleken sin, nemlig å ta ting ut gjennom sprinklene og inn igjen ,-) Grind ble et must for oss da mannen begynte å pendle. Kunne jo ellers ikke forlatt rommet for å gå på do for småen er høyt og lavt. Han er som regel oppider når jeg spiser frokost, han storkoser seg og jeg får faktisk spist i ro og mak, drukket kaffe og lest avisen. Ellers er han bare oppi der når jeg må ut av rommet så mesteparten av tiden regjerer han på gulvet.
To tette og en badehette Skrevet 22. februar 2008 #6 Skrevet 22. februar 2008 Og svar på spm ditt så har jeg ikke råd til hvor det er billig, fikk sjokk at det kostet 1500 kr for den billigste enkelste modellen på babybutikken...kunne ønske ikea laget en for sånn 395,- ,-)
sally Skrevet 23. februar 2008 #7 Skrevet 23. februar 2008 Det finnes masse lekegrinder til en billig penge på finn.no. Vi kjøpte der til 300 kr, hadde ikke klart oss uten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå