Gå til innhold

spørsmål ang ruptur. noen som kan hjelpe?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Først og fremst er ruptur grad 3 ikke en totalruptur. Grad 4 er totalruptur. Ellers er det ingen her på nettet som kan svare på hvilken grad du hadde (3a, 3b eller 3c). Du burde be om å få se journalen fra reperasjonsoperasjonen etter forrige fødsel. Det står sikkert en plass i sykehussystemet. Den journalen du får handler om fødselen, men reperasjonen som legen utførte må han nok journalføre en annen plass hvor han må skrive litt mer detaljert om operasjonen. Du har innsynsrett på alle dine journaler. Det kan hende de kan finne ut at det under samtalen på sykehuset, hvis du fødte på samme sykehus sist gang.

takk for raskt svar. skal spørre under samtalen jeg.

det jeg kanskje trodde var siden det kun sto grad 3, at det var noen form for logisk forklaring på om det var a,b, eller c eller kun grad 3 er en egen grad for seg selv.

ut kommer`n uansett!!!! :-) takk igjen!

• 2 uker senere...

Hadde ks i fredrikstad for 2 uker siden. Jeg hadde ruptur grad 3c ved forrige fødsel...

Ville bare anbefale deg ks, formen er så sinnsykt mye bedre og mye mindre vondt og plager nå, i forhold til sist...

PS. ikke noe problem å få der etter en slik skade, du får velge helt selv..

Annonse

samtalen nærmer seg. er veldig åpen for både keisersnitt og vanlig fødsel.takker for svar jeg har fått, og legger til at om noen kommer på noe som er greit å få svar på, spørre om, skriv gjerne inn... som sagt, jeg er veldig åpen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...