Gå til innhold

Vi er bedt med på tur, men jeg er usikker på hva jeg skal gjøre. Noen råd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er bedt med på dansketur 1.mai, tur/retur.

Da vil lillegutt være nesten 9mnd. Er veldig usikker på hva jeg bør gjøre.

Har veldig lyst til å være med, men må da få barnevakt til lillgutt.

Å ha han med er ikke en mulighet, siden de vi skal være med er fest mennesker.

Er usikker på hvor lang tid det tar, men det er vel rundt et døgn vi bli borte. Noen son vet, sånn ca?

Iallfall så vet jeg ikke om jeg vil være borte fra mini så lenge. Ammer han enda et par ganger om natta. Vet ikke hvordan det blir så langt frem i tid. Han har hatt barnevakt får, men da har han bare sovet borte over natta. Nå blir et jo et helt døgn vi er bort.

Vet det er mitt valg, men noen som har noen råd. Hva ville dere ha gjort? Hvis vi reiser blir det nok min søster som skal passe han. Hun stoler jeg 100%, og jeg vet hun er flink med barn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som du sier det er ditt valg...hadde det vært meg hadde jeg dratt og kost meg. Så lenge du vet han tar flaske osv :o)

Skrevet

Hei!

Får du en barnevakt du er 100% komfortabel med hadde jeg dratt på tur! Han er jo tross alt 9 mnd så da synes jeg det er på tide at mor og far får luftet seg litt. God tur og lykke til! :0)

Skrevet

Tusen takk for svar. Fint med innspill når man skal ta et slikt valg.

Godt å høre at andre også ville ha reist. MEn blir jo litt usikker også. Slik det er nå så ville jeg ikke ha reist, nå er han 6mnd. Men de vokser jo mye på på den tiden da. Så i mai så vil det sikkert bli anderledes. Vet han ikke vil få det vondt hos søsteren min. MEn bare det å vite at jeg ikke kan komme hvis han ikke får roet seg eller noe, gjør at jeg blir litt redd for og reise. Helt sikkert unødvendige bekymringer men.

Han tar flaske fint så det blir nok ikke et problem.

Skrevet

obs.. glemte anonym knappen.. men er jo ikke verdens undergang..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...