Gå til innhold

Livmor til høyre.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo. Jeg er i 16. uke. Det er først nå i det siste at jeg har greid å kjenne noe til livmoren utenfra magen. Men jeg har ikke turt å trykke så hardt. Men det kjennes ganske tydelig ut som om den ligger mer på høyre side av magen. Er det rart? Kan det være farlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min ligger til venstre:) Var nettopp på haste UL pga manglende fosterlyd. De sa ingenting om at livmoren var plassert "galt" eller at det var farlig, så jeg ville tatt det helt med ro

Skrevet

mi ligger mot venstre side. prata m jordmor om det på ul, hun sa det er vanlig at livmora vokser i rykk og napp, litt her og litt der! hun var ikke bekymra i det hele tatt så da er ikke jeg heller det

Skrevet

hei!mi ligg åsså mor høyre,har lurt litt på det ja...det høres altså ut som om d e normalt,så bra:)

Skrevet

min også ligger mere til høyre enn på venstre..jeg er 14 uker..og kjenner den tydelig fra navlen og ned..og idag kjente jeg den tydelig når jeg våknet i morges..for da var den hard, så jeg kjente veldig godt hvor den lå..og d mest til høyre..

Skrevet

min er også mer til høyre:D jordmor sa ingenting om det idag! var hos ultralyd! fikk termin 2.august, er da 17+4 idag.. gravid med en liten jentebaby:D

Skrevet

Merkelig! Høyredelen min av magen er steinhard!?? Og kjenner den strekker på seg.. betyr kanskje at det er det livmora ligger mest? Trodde den i teorien "skulle" ligge i midten jeg... Noen som vet hvor langt oppe livmora skal være i uke 15??

Skrevet

Min har ligget mest til høyre alle tre gangene, men dette har jevnet seg ut i løpet av graviditetene. Tror det er helt normalt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...