Gå til innhold

Teutonia. Noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har kjøpt Teutonia s3 2008 m/fashionbag...synes vogna & bagen er superlett jeg da.Nå skal det være sagt at det ikke har vært noen baby i bagen ennå :)...Men jeg syns nå at fashionbagen veier lite & er lett & bære :)

Du får ta deg en runde på barnebutikker & prøvebære bagen :)

Jeg ville definitivt ha valgt softbag hvis du bor i blokk! Fashionbagen er tung å bære. Vi bor i tredje etasje og har teutonia mistral med softbag. Gutten vår var 8 kg da han var tre måneder,og hadde ikke klart å bære ham opp og ned trappene i en hard bag. Brukte softbagen til reiseseng også.

Annonse

Jeg er uenig med aprilapril, jeg hadde fashionbagen, og den er mye lettere å bære enn en mykbag, mye fordi at når ungen blir større/tyngre er stroppene på en mykbag ubekvemme å bære i , mykbagen vingler når det blir særlig tyngde i den, fashionbagen har et kraftig håndtak og bagen er hard, kanskje noe tyngre men når funksjonen er bedre er det og lettere å bære i trapper..(forøvrig har jeg hatt både mykbag, og duovogn med stropper på bagen så har testet ut alt)

Kjempefornøyd med fashionbagen med andre ord ;-) Hilsen en som har bært i trapper i 4år... hehe=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...