Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Hun får grøt til kvelden, og ammes mer eller mindre i mellom kl 20-23.. Peøver og legge henne kl 19 men sover bare en time før hun våkner. Henne våkner når vi legger oss og da er det gjort, hun sovner liksom ikke gjen.. Så i dag legger jeg henne på et eget rom, kanske det kan hjelpe??!! Noen som har noen gode råd til meg??
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Eget rom høres ut som en god ide. Ellers kan du kanskje prøve med et måltid til? Høres jo ikke ut som om hun er helt fornøyd. Kan nok også være lurt å kjøre en runde der du tilbyr smokk i stedet for pupp fram til det virkelig er krise. Gjorde det selv for et par måneder siden. Var utrolig trøtt et par dager, men det ble utrolig mye bedre etterpå. Da våknet han stortsett bare en eller to ganger fra han la seg til han stod opp.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Vi har hatt det nesten likens. HS ba oss gi 2 grøtmåltider per dag. Hun mente derimot at babyen fortsatt er for liten til å flytte på eget rom og at mor heller burde flytte ut for en periode.... Men personlig ville jeg ikke hatt betenkeligheter med å flytte henne på eget rom.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 ..at mor selvsagt flytter ut fra, selvsagt, soverommet... Bare for å være helt presis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå