La vita è bella <3 Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Fant akkurat ut at det skal være en butikk i Trondheim ved navn Zip som selger mamma-klær, men så sto det en annen plass at den skulle legges ned, og dette var visst i 2006. Men hjemmesiden finnes iallfall. Noen som vet om denne butikken finnes?? Ev. om andre mammaklær-butikker i Trondheim? =)
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Jeg gikk forbi den i forrige uke, så det ser da ut til at den fremdeles er der! =) Har aldri vært innom, så jeg kan ikke uttale meg om klærne de fører. Ut i fra hva de har i vinduet så får jeg litt sånn kjerringklærfølelse, men det kan være de har noe fint der også. Virker som om de har både mammaklær og klær i store størrelser (fra 46 og oppover??).
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Ut over de vanlige kjedene som HM etc, så har Bebito på Nedre Elvehavn litt mammaklær i tillegg til mye babyutstyr.
JuliMage-JanuarMage(tvillinga) Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Jeg vet hvor denne butikken ligger, var nettopp innom den. Den er på Leuthenhaven, om du kommer fra Trondheim Torg ligger den på høyre side før du kommer til Rimi. Det er en butikk som selger klær i store størrelser + mammaklær. Jeg fant ikke noe som jeg likte, men vi har helt sikkert ikke lik smak. Jeg har handlet 3 bukse på H&M, og er kjempe fornøyd med disse. Helt grei pris, i og med at det er bukser man kun skal bruke for en liten periode. Lykke til med letingen etter mammaklær:))
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #5 Skrevet 22. februar 2008 Helt sikkert dyrt også på sånne "spesialbutikker". Jeg var i Oslo sist helg og handlet på salg på en mammabutikk, fikk 5 plagg til 1400,- og da var 4 av de på 50% og siste på 70%... Men det var veldig fine klær da!
sekstisjuer Skrevet 22. februar 2008 #6 Skrevet 22. februar 2008 Var på Zip i 2006 og kjøpte meg en nydelig mammakjole (skulle i to bryllup og en konfirmasjon). Ellers fant jeg ingenting annet som falt i smak til meg den gang, men smaken er som baken, så det kan godt hende at du finner noe du liker der. Ellers har barnebutikken Exit på Trondheim torg noen få mammaklær. Kappahl har mammabukser. Ellers har jeg handlet på H&M.
årgang 76 Skrevet 22. februar 2008 #7 Skrevet 22. februar 2008 Jeg fant verdens deiligste mammabukse der, svart, vid fasong i stretch stoff som kan dras over magen eller brettes ned: (de hoftebuksene med mykt "magebelte" blir jeg ikke komfortabel med.) Kosta 600, men verdt det!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå