Gå til innhold

Noen som har vippestolen fra fisher price??? (samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svigers kom med en i sted, og det er jo kjempe flott... Meeeen, det er jo ikke full liggestillling på den, ser utenpå pakken at babyen blir veldig sittende på en måte.. Og det er jo ikke bra for så små (vår er 8 uker på søndag) Noen som har brukt denne og er fornøyd? Den er lysegrønn med vibrering i..... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle ikke være anonym da... :o) Kan nevne at vi ikke får byttet den (ikke pengene igjen og ikke tilgodelapp da pakken har vært åpnet, men har ikke tatt ut noe av den.. :( Men det vet jo ikke de i butikken )

Skrevet

Jeg har ikke denne vippestolen, men de flsete vippestoler er vel fortsatt konstruert slik at stillingen blir slik "sittende". Min mening er at det ikke er skadelig om det brukes med måte. 15-20 min. et par ganger i løpet av dagen for eksempel, er god avlastning for mor.

Skrevet

synes den ser så pinglete ut :o) Tynne bein og tynt stoff der babyen skal sitte ;) Men siden det er fisher price bør det vel være god kvalitet på den :)

Har sett en jeg vil ha, men finner den da selvfølgelig ikke igjen.. (kresen jeg?? Ja, men vil jo bare at lille gullet skal ligge godt :P) Og han liker seg ikke i voggen lenger.. Er jo som du sier kun for at jeg skal få gjort noe uten å ha han på armen (dusje, skrelle poteter og sminke meg *hehe* ) Så jeg får bare bite i det sure eple og spørre sambo fint om han kan sitte den sammen.. Han ble "sur" i sted når jeg ikke ville ha den i grunn :P

Skrevet

Har en blå en fra fisher price med vibrering. Den er det to stillinger på ryggen. Er kjempefornøyd med den, har brukt den siden lillegutt var 1 mnd, men har ikke alltid fått sittet så lenge i den...

Skrevet

vi har en fra fisher price med vibrering og fisk som svømmer og musikk.

vår snuppa ville ikke ligge der men nå somhun er større fra 2,5 mnd så er hun kjempeglad i den og jeg elsker stolen også :) hun er 4 mnd nå og har brukt den daglig fra hun var 2,5 mnd. ikke lever den tilbake :)

Skrevet

Denne har ikke flere stillinger på ryggen :s og går kun opp til ni kg.. Da er det ikke lenge vi kan bruke den hvertfall.. Han er 6kg nå..... (nei, jeg vil virkelig ikke ha denne... *hehe* )

Skrevet

Kan du ikke bytte til den blå med vibrering i ?

Jeg er kjempe fornøyd med den, og siden den kan settes i 2 posisjoner så kan de aller minste ligge i den også !

Anbefaler den hvertfall :)

Skrevet

vi får ikke byttet den pga sambo åpnet kartongen :o) Men nå er den montert og bare venter på å bli prøvd :) Synes fremdeles den ser pinglete ut jeg da ;) (beina er veldig tynne....)

Skrevet

Nei da er det litt værre..

Kan jo være den er super da.. fischer price bør jo være kvalitet da :)

Skrevet

Nå har den blitt prøvd ut, ikke helt fornøyd der han ligger.. Men det kommer vel kanskje etterhvert ;) Begynte å grine når jeg satt på vibreringen *hehe*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...