grå :) Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 hehe litt rusten ja. hvor mye er passe drikke å ha med seg på fest? antar at det blir litt skikkelig bløtlegging ut fra hvem som skal dit:) hva skal jeg ta med? har hvitvin og vodka og polet er ikke så langt unna...
Bøggly Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Det kommer vel helt ann på hvor mye du tåler det da?! Min svigerinne hadde klart seg med 2 dl vin, mens jeg nok hadde tatt med 2 flasker vin.
Mille** Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 I yngre dager pleide jeg å ha med 2 flasker vin, nå er det nok med en flaske. Begynner visst å bli gammel! ;o)
Gifteklar:0)) Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 En sekser med øl,1/2 l sprit og en bøtte margaritas.
*ale* Skrevet 22. februar 2008 #5 Skrevet 22. februar 2008 Skal vi ut på byen etterhvert holder det med tre pils... Helaften... 6 pils eller en flaske vin...
grå :) Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. februar 2008 drikekr ikke rødvin og øl jeg da. og tåler en god del. kjøpe noen cider og ta med enten vinen eller vodkaen?
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #8 Skrevet 22. februar 2008 Venligvis tar jeg med en halvliter med rødbrus, men det er fordi jeg har vært gravid og ammende så lenge at jeg snart har glemt åssen alkohol funker:p Vi har tydeligvis litt forskjellig smak, men jeg tar med 1 flaske musserende om det er vors. Vet jeg det er mange som liker drikken jeg har med tar jeg med 2. Er det helaften tar jeg med minst 2 til meg selv og gjerne en flaske til verskapet:)
Mille** Skrevet 22. februar 2008 #10 Skrevet 22. februar 2008 Jeg prøver forresten å unngå bløtlegging jeg da, hehe... ;o)
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #11 Skrevet 22. februar 2008 Tar alltid med en flaske vin. Skal vi være der hele kvelden tar jeg med noe til drinke bordet eller noen øl.
grå :) Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #12 Skrevet 22. februar 2008 bygda her vettu tilla. slipper heldigvis unna hjemmelaga varer da:) *finne fram kjeledressen og traktorskoa * ;D
brooklyn Skrevet 22. februar 2008 #13 Skrevet 22. februar 2008 i ikke-gravid tilstand tar jeg med en flaske vin, eller evt en 6pk med cider. Så deler jeg og bstevenninnen min en flaske baileys, om det skal være skikkelig rotbløyte... gud, det er lenge siden det har skjedd! Kan ikke huske sist jeg var bedugget engang...Tenke tenke..ah glem det...rødme:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå