Gå til innhold

Har så altfor mye tid....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja kjeder meg enormt - vært sykmeldt siden 4 februar ( er jo ikke så lenge det da..)pga fare for svangerskapsforgiftning. Har termin 10 mai og tiden bare kryper fremover...Skal jo ta det rolig også, så er jo ikke alt for mye jeg kan finne på...

Går bare å gleder meg til sambo kommer hjem etter jobb og helgene. Har venner som er hjemme på dagtid og familie og slikt, men siden jeg ikke skal "anstrenge" meg for mye heller så kan jeg liksom ikke farte rundt å besøke folk...Føler meg nesten litt som i fengsel, hehe. De kommer jo å besøker meg av og til da, så det er jo ikke helt krise. Men jeg er en ganske rastløs person og det er veldig vanskelig for meg å ta det rolig. Men må jo det, er jo ikke bare meg jeg skal tenke på er jo lille bebissen min oxo. Så får holde ut den siste tiden:)

Annonse

Jeg er sykemeldt, og har vært det en stund. Er også fysisk veldig begrenset i hva jeg kan ta meg til derfor går det endel i bøker, filmer, tv serier på dvd.......

Har man serier på dvd går dagen ganske fort, serie maraton:) For dere/oss uten moralske skrupler kan man laste ned fra nett. Eller man kan kjøpe, finnes sikkert mye dvd`er ute i vennekretsen. Ut og sank inn, så dere har litt sofa underholdning.

Ellers kan jeg anbefale Doris Lessing for de som liker god litteratur, og bøker som En shopoholiker treffer blink for de som ønsker rein, lett underholdning:)

Viktig å ta i bruk hele skalaen fra lett trash tv underholdning til bøker som sitter litt etterpå når man går så mye hjemme.

God bedring

Tror faktisk jeg er heldig der!

Forrige gang jeg var gravid kjedet jeg meg, men denne gangen er jeg og sykemeldt, men er student, og har gått ned 50 % på studiene. Likevel går tida kjempefort!

Samtidig som jeg av og til har "dødtid" som jeg bare kan henge og kjede meg litt, men plutselig er det full fart igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...