Gå til innhold

Når rullet deres babyer fra rygg til mage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er snuppelupp straks 4 mnd og greier det neeeesten.... Blir sååå irritert og utåmodig når hun ikke klarer den siste biten. Er nok snart i mål da :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ho var 3,5 mnd. men klarer ikke andre veien enda..........4,5 mnd nå.

Skrevet

mi var 4,5mnd.. men hun kommer seg ikke andre veien. hun er 5,5mnd

Skrevet

hei jenta mi var bare 8 uker når hun rullet rundt på stelle bordet.. veldig tidlig,men hun har ett bak hodet som er litt "bulkete"etter å ha ligget i press i magen, så er litt tyngre på ene siden som gjør at hun vipper lettere rundt liksom..legen sier at hodet vl rette seg med tiden..

Skrevet

Knerten var 14 uker. Blir vel 3 1/2 mnd ca det...

Skrevet

gutten min var 6mnd. litt treg,men han likte så godt å ligge på ryggen. han klarte det nesten fra han var 5mnd....

Skrevet

han var ca 4 mnd..

Skrevet

Gutten min blir 6 mnd om 1 uke.Han gjør det fremdeles ikke.kommer bare opp på siden.Det har han gjort i 2 mnd snart. Men han ruller lett fra magen til ryggen. Var veldig fornøyd da han klarte det, for han hater å ligge på magen!hehe

Skrevet

Gutten min var 4.5mnd. Eller nesten 5. Han brukte også ei stund på å komme seg helt rundt. Men til slutt fikk han det til:)

Skrevet

Storebror var 3 mnd - da rullet han begge veier. Lillesøster var 4 mnd og 1 uke - da rullet hun også begge veier, men det tok en god mnd før det virkelig tok av med rullingen fra mage tilbake til rygg;o)

Skrevet

6mnd

Skrevet

For to dager siden. I dag er hun akkuratt 3 mnd.

Skrevet

Snuppa mi er 7 mnd og ruller ikke fra rygg til mage...

Skrevet

mathias strevde leeeenge han også men på 6 mnd dagen sin da rulla han rundt og siden da har han nesten ikke gjort noe annet:):)

Skrevet

I går rullet han seg rundt for første gang. Lå på gulvet til svigers og holdt på å skifte bleie. Skulle skylle vaskeduken i vasken og da jeg snudde meg bort så rullet han seg rundt:)

Han blir 4 mnd på søndag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...