Gå til innhold

Selskapslokaler i trondheim til dåp ca 35 stk??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen forslag og evt pris?

Send gjerne med nettside...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi skal leie kirken sine lokaler, d ble på nesten 1500 pga brannforskrifter så må de ha en tilsynsperson der, dr hadde de plass til 40 i den ene stua og trengte vi større plass så hadde de annen stue også... dette er Kolstad Kirke, hvor bor du da?

Skrevet

svogeren min brukte sfo på en skole når hans sønn døpte seg for ett par år siden

Skrevet

Vi bor på heimdal.. men skla ikke dåpe i kirke:) Skal bare ha fest:) Så trenger bare lokaler:)

Hadde tenkt å sende mail til min gamle skole å høre...

Skrevet

Kan jo høre m de forskjellige Boretslagene rundt omkring på f.eks Kattem

Ellers så er det et par på Kolstad (hus)

Sumarkvila, 72 591441, vet ikke hva de skal ha for kom aldri så langt og fikk ringt dem

eller

Skogly, 72 581628... de tar ca 500 i leie uten vask og 1000 m vask, har normalt dekkservise til middag for 24 stk, men tror de kan ordne m til flere... jeg hadde tenkt og leie der men så fant vi ut d ble praktisk og ha d i kirka, så jeg skal avbestille der nå den 16.3

Skrevet

Ja, du kan høre med borettslagene. Vi skal leie lokalet til Midteggen borettslag på Saupstad. Kalles Revegården... tlf: 72839020 www.midteggen.no

• 4 uker senere...
Skrevet

Vi skal leie på et borettslag i Kattem for kr.250! Da får vi nøkler dagen før slik at vi kan forberede alt. Men for å leie der må man kjenne noen i borettslaget... vi var heldig å fikk bruke navnet til onkelen min som bor der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...