Franz Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Fikk gode tips om den plassen tidligere,kikket på Ving sine sider og jeg fikk nesten tårer i øynene *flau*....det var akkurat en sånn plass jeg har drømt om(ivertfall utifra bilder og det som står om plassen) Saken er den at det tar 2,5 time med buss fra flyplassen til hotellet. Hvordan er det med en på 2 år? Noen ned erfaring fra den plassen....vil sååååå gjerne dit,men...
Linemamma Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Har ikke vært det, nettopp, som du sier, det tar 2,5 time med buss. alsri om jeg hadde gjort det med en på to år! Det ligger jo utenfor allfarvei da, ikke noe sentrum eller noe i nærheten. Derfor dro vi til Chania-kysten vi når jenta vår var 11 mnd. Helt perfekt for småbarnsfamilier!! Vi var på Platanias. Hotellet het Menia, kjempefint der også. Ving drev og bygget et Sun Garden hotell når vi var der (2004), så knallbra ut. Heter Alexandra Beach og ligger rett ved siden av Platanias, i Agia Marina. Bildene derfra i katalogen til Ving ser fine ut også. Stedet kan i alle fall trygt anbefales!
Amonym i dag Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Hei. Vi var der i høst med lillegutt som da var 6 mnd. Vi så ikke at bussturen tok 2,5 timer før etter at vi hadde bestilt, hadde vi visst det, ville vi ikke dratt dit. Plassen er fin, men jeg vil ikke si at den lille byen er barnevennlig. Lange bakker og lite med fortau. På Sunwing hvor vi bodde, var det derimot mange aktiviteter for småbarn, deres som er 2 år får nok litt mer glede med det. De har også barnemenyer på hotellet og flere basseng. Det var også aktiviteter for voksne, feks vannaerobic. Så sånn sett, om dere velger Sunwing, passer det fint for en 2-åring, men jeg kan ikke si jeg var overbegeistret for plassen, dessverre. Uansett, lykke til med valg av plass:-)
Franz Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. februar 2008 Dytter litt i håp om flere erfaringer
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #6 Skrevet 22. februar 2008 Dro med snart 3åring i fjor, pluss to eldre. Altfor lang tur..., men om du vil dit, ikke la det stoppe. Flott på hotellområdet, og fantastiske strender. Ikke noe sentrum, så det ble litt kjedelig for oss. Anbefaler ving sitt senter i Aya Napa, har vært der to ganger, helt fantastisk synes vi i allefall. God tur
ToPrinsesser<3 Skrevet 22. februar 2008 #7 Skrevet 22. februar 2008 Det er stopp med bussen underveis slik at man skal få strekke på bena, gå på do o.l. Litt lang tur, men verdt det. Nydelig sted!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå