Rakri Skrevet 22. februar 2008 #1 Del Skrevet 22. februar 2008 TVILLING ABC A = Avlasting – noe jeg trenger og drømmer om nå B = Bleieskift – de ca 6000 på et år C = Circus – hovedattraksjonen er en åttearmet mor D = Dobbeltamming – en stor utfordring E = Endelig sover de begge to F = Fødselsdag feirer vi dobbelt en gang i året G = Godnatt sier vi for 10de gang når begge barna står og hopper i senga H = Humor – dobbelt så moro med tvillinger I = Ingen fritidsproblemer J = Ja, takk sier vi lynraskt til hjelpen før de får tenkt seg om K = Kjærlighet – viktig å ta vare på L = Lurveleven – hele tiden M = Måltid – en gang en rolig stund N = Neste gang skal vi bare ha en O = Optimisme – det barnevakter er fulle av når de kommer P = Pessimisme – det de er preget av når de drar Q = Qua vadis – hva vil fremtiden bringe R = Rosiner som vi deler ut for noen minutters fred S = Sammen er vi dynamitt T = 20 fingre + 2o tær – hurra det ble en til oss hver U = Ultralyd i 16de uke da legen spurte hvor mange barn vi hadde bestilt V = Vask, vask og atter vask W = WC – der jeg aldri får sitte i fred X = X-tra av alt – klær, leketøy, penger og ikke minst tålmodigheten Y = Yuccapalme – husets stolthet inntil den ble offer for Tarzan og Jane Z = Zoologisk hage – huset fullt av apekatter Æ = Æsj – denne maten liker vi ikke Ø =Ønsket om trippende føtter i huset – det ble oppfylt og vel så det Å =Åh, så fint det er å ha tvillinger Fant denne i ei ny bok dom heter "boken om tvillinger 0-10 år" Anbefaler den varmt!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136931273-tvilling-abc-et-humoristisk-skr%C3%A5blikk/
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #2 Del Skrevet 22. februar 2008 Så fint! Sitter her og ler så hjertlig. Kan bare si at nå gleder jeg meg enda mer til guttene kommer... 4 uker igjen til termin Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136931273-tvilling-abc-et-humoristisk-skr%C3%A5blikk/#findComment-136931875
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå