Gå til innhold

Sex- en nytelse eller en plage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på kino her om dagen og så en scene som det slo meg er veldig tradisjonell i film: En mann legger seg over kvinnen, hun ser bort, tydelig ukomfortabel med situasjonen. Og det finnes tilsvarende scener i andre filmer i tillegg til hverdagslige myter. For eksempel det at en kvinne unnskylder seg med hodepine for å slippe sex.

Tenkte litt på dette senere, er det sånn de fleste kvinner har det? At sex er kun for å tilfredstille mannen, at en ligger der og venter til han blir ferdig?

I Så fall er det ganske så trist, synes jeg. Hva med å komme på banen og ta tilbake sitt eget seksualliv? Og slutte å skulde på vondt i hodet osv;-)

Hva er din erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her i huset er sex en ren nytelse ialefall!

Det er noe av det som knytter oss sammen som mann og kone, og jeg synes sex er veldig viktig. For oss :)

Skrevet

Her i huset er det stort sett nytelse.=)=)

MEEEN, for min del om jeg er sliten så kan det være en plage før man kommer igang, men når man er igang er det jo ren nyyyyytelse ;)

Skrevet

Så bra! Sånn føler jeg det også:-). Jeg synes faktisk vi har for lite sex for tiden:-)

Men vet ikke om vi to er en minoritet; Kvinner som vil? Det kan jo selvfølgelig hende at bildet av kvinnen som helst unngår sex er medieskapt? Kunne jo være interessant å finne ut av...

Skrevet

Hos oss er det litt begge deler... Når jeg er sliten og trøtt og bare vil sove, så er det en plage at han vil. Eller er det en stooor nytelse:D

Skrevet

Her går det i bølgedaler....noen ganger vil jeg mer enn han og omvendt....

Når jeg ikke er motivert men allikevel prøver,så når jeg først er tent,så klarer jeg ikke å stoppe....hehe....

Heldigvis så har jeg ingen som forventer at jeg skal orke hver kveld når vi har en på 6mnd.

Skrevet

det er en ren nytelse, og ble bare bedre etter å ha født 1.stemann.. håper på det samme etter 2.mann. Problemet for oss er heller forspillet.. det er ofte glemt bort eller utelatt, og min erfaring er at det er så mye bedre med et skikkelig forspill.. det må vi jammen jobbe med..

Skrevet

Her er et ikke noe nytelse..

Jeg kjenner ikke noe i underlivet, så her er det bare for å tilfredstille mannen..

Ikke noe gøy å vite at man ikke kan nyte sex resten av livet :(

Skrevet

Sex skal da aldri være en plage da. her i huset er ingen av oss sure eller noe hvis en ikke vil. vi er veldig åpne slik. ikke trenger noen av oss ofte sex heller. etter 10 år så er faktsik ikke det 1.prioritet for oss lenger. for noen er sex meget viktig for andre går det greit med mindre sex. det er jo godt når vi har sex da, men etter to barn og søvnløse netter merker jeg at lysten er deretter desverre.

Skrevet

Her i huset er vi bestemt på at sex skal være en nytelse.

Vi har ikke sex om ikke begge har lyst. Det har ført til at vi har hatt sex berre to ganger på de åtte månedene som har gått seiden fødselen. Dette pga at jeg sliter med sex-lysten. Jeg elsker mannen min, og jeg synes han er nydelig, vakker og deilig, men jeg er trøtt og sliten. Når barna er i seng har jeg mest lyst å slappe av, ligge i armkroken hans og kose.

Det synes han er helt greit. Han sier at han venter og at når jeg får lyst er han der. Selvsagt koser han med meg og prøver å lokke frem lysten.

Han sier at om vi aldri har sex igjen, så er det også helt greit, for han elsker meg og vil ikke ha noen andre enn meg.

Sex skal være godt. Det skal være godt for begge parter.Det skal iallefall ikke være en plage, da er det like greit å la være.

Skrevet

Kun nytelse her.

Noe annet er da etter mening ikke bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...