Gå til innhold

Frustrert


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

På siste legekontroll for et par dager siden viste vekten at jeg hadde gått opp nesten 20 kg siden jeg ble gravid. Sist jeg var hos legen for ca 2 mnd siden hadde jeg bare gått opp rundt 10 kg. Ganske frustrert for føler ikke at noe særlig annet enn magen har blitt større siden den gang, men kan jo ikke ha gått opp 10 kg med bare mage heller...

Kan ikke skylde på at jeg har mye vann i kroppen for har ikke hatt mye ødem så langt i svangerskapet. Var ganske flink til å bevege meg\trene de første 4-5 månedene, men så fikk jeg problemer med ryggen og har ikke orket så mye annet enn å komme meg gjennom arbeidsdagen. Prøvd å spise sunt og har vel tildels klart det (blitt noen utskeielser selvfølgelig), men har drukket mye juice og det er det jo en del sukker i.

 

Beklager - ble et sytete innlegg, men har tenkt MYE på det etter at jeg så hvor tung jeg var blitt. Normalvektig før graviditeten startet og begynner å bli redd for å ikke klare å gå ned i vekt etter fødsel dersom jeg legger enda mer på meg nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...