ompah! Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Uff, det er helt umulig her...Ikke snakk om å være samarbeidsvillig, hvertfall. Og hun har såpass med tenner at vi er nødt til å pusse de. Men ikke akkurat festlig med en unge som snurper igjen og er helt rabiat.... Tips mottas med STOR TAKK
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Min har ikke fått tenner enda, så jeg har ingen erfaring, men så på Baby Shop at de hadde tannbørster som var formet som en slags tyggeleke... Kansje det kan hjelpe?
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 "Puss puss så får du en suss, hver eneste tann med såpe og vann. Puss puss så får du en suss!" Gjør tannpussen til en morsom og positiv opplevelse så skal du se at det går så mye bedre. :-)
ompah! Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. februar 2008 Har prøvd det meste føler, jeg....både sang og dans og at hun pusser tennene mine, prøver selv osv....men den tannbørsta skal tydeligvis ikke inn i munnen hennes;) Har sånn tannbørste fra jordan med bitering. Kanskje jeg skal bytte til en som er mer lik vår?
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #5 Skrevet 22. februar 2008 Prøv og sett dere foran speilet og la henne få sin egen tannbørste i tillegg til at du har en som du kan snike inn og pusse med....... Fungerer her, men ikke alle er like. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå