Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Har dere noe annet over babyen? Jeg har på babyen vanlig pysj, så grobagen, og så legger jeg en dyne halvveis over han i fotenden. Synes soveposen ikke virker så veldig tykk... Men har han for mye på seg da? Synes det virker som om han er ok varm når jeg kjenner på han...
Moi 32 Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Vi har 18-19' på rommet hans, pysj og grobag. Da er han perfekt temperert! Synes IKKE du skal legge noe over, da han ikke kan sparke av om det blir for varmt! Det er også det som skrives av leverandøren, IKKE legg noe over.. Med pysj under har han det fint ved 16-21'
emlyn Skrevet 23. februar 2008 #3 Skrevet 23. februar 2008 Vi kjøpte vår første i går Hele vitsen er vel at man ikke skal ha noe annet over. Det står jo en sånn veiledning på baksiden mht temperatur osv. I natt hadde vi på tynn ullbody, tynn ullpysj og grobag. For oss var "teppe/dyne over hodet-problematikken" grunnen til å kjøpe bag, og da er det i alle fall ikke noe aktuelt med ekstra tepper osv. Jeg savnet også å kunne "pakke inn" jentene, men jeg løste det ved å brette grobagen godt rundt dem og brette den delen som er "til overs" (baggen er jo alt for lang) godt over dem nede ved beina, slik at de får en følelse av at noen brer over dem, i alle fall... (sikkert viktigere for meg enn for dem!). Jeg digger baggen allerede, skulle gjerne hatt en selv!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå