Gå til innhold

Teste et nytt kalender

Paprikka

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg fikk tilsendt et program (fra utlandet) som klarer (påståes det) å finne ut om det er gutt eller jente som er i magen. Testet den på et par venninner og på meg selv, og den ser ut til å stemme. For å finne ut kjønn må man legge inn fødselsdato for mor og far + vite dato (så eksakt som mulig) når babyen ble laget.

Er egentlig veeeeldig skeptisk til slike spå-programmer, men må innrømme at det er litt morsomt. Noen som har lyst til å teste om denne kalenderen stemmer (kanskje spesilt de som vet kjønn) - send inn datoene, så plotter jeg de inn og skriver resultatet:)

Fortsetter under...

Annonse

Hei igjen:)

Jeg har hatt guttefølelsen hele tiden, og har veeeeldig guttemage. Har ei søt lita tulle fra før, så det hadde jo vært utrolig koslig med en gutt denne gangen da:)

Men, det er 2 stykker her inne som har spådd jente? Så da får jeg vente i spenning i litt ove 2 uker til:) Gleder meg stooort:)

Takker for svaret SOMMERBLID:)

Kan teste på meg og.

Ungen ble etter legene laget ca den 10aug,men min egen er 4 sept

Men er født 28.04.82

min samboer 10.01.81

Kan si at jeg fikk termin 4 mai på ul,mens min egen er 29mai,pga at jeg hadde mensen ei uke fra den 15 aug,og etter legene var jeg gravid da.

Men hva før du opp?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...