netto86__ Stolt mamma :) Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Hei Noen fra nordhorland her??
netto86__ Stolt mamma :) Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. februar 2008 Hei igjen Fint å svar.. Håper alt står bra til med dere begge (eller alle 4 hehe ) Når har dere termin?? No er eg 16 uker på veim med 1mann Er spennende..
LeneTherese Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 hehe, alt bra med oss 2 hvertfall.. er 21 uker på vei, termin 13.juli.. går med førstemann jeg også, en liten gutt gleder meg masse. alt bra med dere også?
netto86__ Stolt mamma :) Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. mars 2008 Det er bra Ville du vite ka kjønn barnet er?? Eller var det ikk meiningen?? hehe Her er alt bra, er fortiden sykemeldt.. Sliter med hodepine, har muligens fått migrene Ellers er alt på topp, skal flytte i påsken. Det gleder vi oss til, skal flytte sammen
LeneTherese Skrevet 2. mars 2008 #7 Skrevet 2. mars 2008 Hehe, ja jeg var dødsnysgjerrig på hva kjønnet var.. offa, det er jo leit da.. jeg har hatt overraskende bra form hele tida, bare dårlig et par uker også gikk d over igjen.. artig, hvor flytter dere da?
netto86__ Stolt mamma :) Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. mars 2008 Oki... Har på en måte litt lyst å vite det eg og.. Men skal prøve å la ver.. hehe Skal flytte til alvermarka, vist du veit kor det er.. Gleder meg Vi har budd sammen før, men det var ikkje sånn skikkelig syns eg.. No blir det liksom vårt Og så blir vi jo en liten familie i august.. kor i bergen holder du til då?? Klem
LeneTherese Skrevet 2. mars 2008 #9 Skrevet 2. mars 2008 skjønner d.. okey, vett ikke hvor d er.. hehe holder til i Stavanger for tida, studerer her nede, men flytter til Bergen om 2 mnd.. er fra Fana egentlig, men tenkte å kjøpe leilighet i Sandviken
ღEmilie nov 06, Marcus apr 08ღ Skrevet 4. mars 2008 #10 Skrevet 4. mars 2008 Ikke fra nordhordland, men fra Bergen. Nesten i sentrum. Er 86 mod, og har termin med lillegutt ( som er nr 2 ) 4,mai..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå