Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Var innom for første gang i dag, og er litt usikker på om jeg er helt fornøyd. Vet at barnehagen har hatt litt dårlig rykte det siste halvåret, men vi tenkte vi skulle møte opp uten fordommer for å se selv. Barnehagen har jo egen kokk og serverer økologisk mat 3 ganger om dagen. Kjempebra det ihvertfall. Men som sagt, noen med erfaring fra barnehagen?
kulepenn Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Ja mitt barn går der og er stort sett fornøyd. Det dukker stadig opp ting som vi ikke er fornøyd med, men jeg tror at de gjør sitt beste. Hva er det du ikke er fornøyd med?
aba-78 Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Har egentlig ikke noe grunnlag for å si at jeg ikke er fornøyd enda.. var der for første gang i dag;-) Er jo så rart å skulle levere fra seg det aller kjæreste man har. Eneste erfaring jeg har med barnehage er jo fra den gangen jeg selv gikk der - hehe. Så egentlig er jeg mest interessert i å høre hvilke erfaringer de som har barn i Fremtiden barnehage har. Er vel alltid sånn at man ikke er 100% fornøyd hele tiden, uansett barnehage.
kulepenn Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Hørte før han begynte der, endel rare ting. Men siden jeg er også førstegangs vet jeg ikke hva som er normalt. Det var ekkelt de første ukene, men nå føler jeg og samboer at vi er blitt kjent med disse "tantene" og de er vel heller uerfarne og unge enn at de vil ungene vondt, om du skjønner. Vi mødre vet veldig godt hvordan vi vil ting skal gjøres! hi hi.Jeg har tenkt som så, at det må være slitsomt å forholde seg til 130 par foreldre som skal kommetere og dirigere deres hverdag. Jeg har heller tenkt å ta ting opp på et evnt samtale..så skal sant sies at jeg er ikke misfornøyd med de helt store tingene. -syntes han sover lite i barnehagen (kun 1 soving om dagen), dårlig kommunikasjon dem imellom (gir beskjed om noe om morgningen, det har ikke tanten på ettermiddag fått vite) sånne ting. Du får gi det tid og bli vant til at gullet ditt er i barnehagen. Bare det er en sår overgang. Og ha andre gjøre uvante ting med din unge. Du vil nok se at det også funker.
aba-78 Skrevet 22. februar 2008 #5 Skrevet 22. februar 2008 Huff ja, det blir litt av en overgang å ha han i barnehagen! Vi skal heldigvis ha en litt myk start, så da har vi litt tid til å se hvordan ting fungerer evt. ikke fungerer. Tusen takk for at du tok deg tid til å svare! Ble litt roligere ihvertfall.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #6 Skrevet 22. februar 2008 jeg kjenner en som har jobbet der. Hun er veldig flink...positiv og blid osv.. men hun trivdes ikke der i det heletatt..hadde eget barn i barnehagen også. men tok barnet ut av barnehagen fordi hun syns ikke de klarte ta seg av han godt nok. så endte med at hun fikk seg ny jobb.... men kan jo være anderledes der nå... men har iallefall bare hørt negative ting om den barnehagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå