små tjukk-igjen. Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 arrrggggggghhhh! er det flere enn meg som er blitt stor forbruker på canesten?? Akkurat nå kjennes det ut som jeg har noe svært i mellom føttern,å går m 1 m mellomrom på føttern*gjør så ondt*klarer ikke å ha på meg truse en gang..... :/ skal til legen idag,1350. Skal få noe annet siden gravide ikke kan bruke den f**s stikkpilleren. Har ikkje hatt noen form for sexuell aktivitet på lenge-lenge,så den kom liksom ut av det blå..... Noen tips om hvordan jeg kan forebygge det her??
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Jovisst kan gravide bruke stikkpillen - må bare putte den inn med fingeren og ikke pinnen som følger med. Jeg gjorde det for en stund siden og har ikke vært plaget siden
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Jeg vet ikke hva det er, jeg tror jeg veksler mellom urinveisinfeksjon og sopp i et bankende kjør. Svir litt hver natt og om morgenen. Vanvittig irriterende. Lever på melkesyrekapsler og canestenkrem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå