Gå til innhold

mannfolk altså ..... skulle jaggu meg vært foruten mange ganger...

Anbefalte innlegg

Skrevet

i dag har mannen min fri, og da mente jeg at han kunne stå opp med tulla slik at jeg kunne få sove litt, men nei da. Her er det jeg som står opp med henne vær dag, jeg som bader og jeg som skifter og steller henne.

Så merker at jeg er sliten,men slik er det og være mamma og jeg elsker det. Men kunne ønske at mannen min hadde vært litt mere samarbeidsvillig. Her sitter vi oppe og der ligger han og sover. Jeg som gynger henne i søvn, jeg som gir henne mat, jeg føler jeg gjør alt og når jeg forteller han alt dette så blir han irritert på meg. Er vel jeg som har rett på og bli irritert, er jammen glad for at jeg har foreldrene mine på besøk titt og ofte. Ikke har jeg orka og hatt sex heller på 5mnd pga at jeg ser at han nesten ikke gjør noe, men han er kjempeglad i henne det hvet jeg, men stiller ikke opp for meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn var det her også, men nå har lillegutt blitt større (snart 5mnd), og nå går det bare bedre og bedre.. For meg kan det virke som om at han synes det er mer spennende nå som han kan gi noe tilbake også..

Hvor gammel er tulla deres?

Skrevet

Jeg føler ofte mannfolk ikke helt forstår at de kan gjøre mye mer enn de gjør. Litt sånn at mamman har pupper og det er kun det babyen trenger. Han har vel rett og slett ikke forstått sin oppgave.

Snakk med ham og si hva du vil han skal gjøre. Ikke tro at han vet det fordi så smarte er ikke mannfolk. Forklare ham hva du vil og hva du trenger. Når han har gjort dette noen ganger så vil det falle naturlig for ham. Sånn var det i allefall med min mann. Når han pluselig fattet at han faktiskt kan være alene med gutten og at han kan legge ham og kose med ham uten at jeg er til stede så blev det mye bedre. Han likte faktisk det....følte seg litt sånn flink pappa!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...