Gå til innhold

Brio happy eller simo?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

har begge :) happy sitt compact understell.

kommer an på hva du er ute etter.

simo sitt håndtak kan reguleres lengre ned enn happy sitt, som er en fordel for meg som er lav. men om du er høy, er nok happy bedre.

simo har mer fjæring. jeg liker best happy sin fjæring fordi at den ikke gir så mye etter når jeg går i trapper o.l. og det er tungt å kjøre simo sin når jeg må presse den ganske langt ned for å snu.der syns jeg hapy er bedre. vi har brukt begge våre simo vogner inne til sovevogn. for det er en stor fordel med god fjæring når barnet skal vugges.

simo kombi har enda mer fjæring er duo, så anbefaler på det sterkeste duo og du velger simo! kombi veier også mer, så den er VELDIG tung å kjøre. brukte den kun en gang ute for den var så tung!

happy er også en mindre vogn. jeg merker stor forskjell på det. og er enda en grunn til at det er happy jeg bruker ute.

Husk å tenke på hva DU ønsker i vognen!

Jeg kjøpt begge, men kvitta meg med happyen. Den var skikkelig stiv. En lettere vogn en simoen, men simoen er definitivt best etter min mening. Du må nesten prøve deg frem. Jeg skal bruke simoen som sovevogn i barnehagen når poden er blitt ett år. Å da er simoen veldig lun og god.

Brio vognene har jeg erfart er noe lavere enn simo, mener også at de er litt billigere i pris, mulig jeg tar feil altså :)

Har selv simo kombivogn, den tar litt større plass i bil enn de fleste andre, men vil ikke si at den er tung å kjøre, absolutt ikke. Da ville jeg nok ha sjekket om det var nok luft i dekkene! For er det lite luft i dekkene, blir alle vogner tunge å kjøre. Men simo er bra for din egen rygg også, samtidig for barnet, da den har bra fjæring.

Jeg ville valgt brio, selvom simo også er gode vogner, men brio er nettere og lettere (eller om du har brio sitt compacte understell blir vel brio like tung som simo da dette er tyngre en det "vanlige"). De som sier at brio happy er stiv, dårlig bremser osv. har nok det compacte understellet. Vil absolutt anbefale brio happy med det orginale teleskop understellet! Jeg mener faktisk at dette er den beste 4 hjulingen på markedet.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...