Gå til innhold

Aisha?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke noe om det, dessverre! :-(

Skrevet

Det likte jeg. :=)

Skrevet

Bør vel helst ha asiatiske aner da....

Skrevet

Hørtes litt muslimsk ut for meg, passer kanskje ikke helt på en helnorsk jente? Men ok navn i seg selv, hvis barnet har utenlandske aner.

Skrevet

Er du araber er det nok et ok navn, men bor du i Norge og er norsk - så ville jeg seriøst vurdert noe annet ja...

Skrevet

Samboeren min liker godt dette navnet. tror han har fått inspirasjonen fra den sangen om Aisha ;) Jeg derimot liker det ikke. høres veldig muslimsk ut.

Skrevet

Høres veldig muslimsk ut ja. Navnet i seg selv er vel greit, men passer ikke til ei norsk jente synes jeg.

Skrevet

Det betyr "liv" paa arabisk om jeg ikke tar feil. Jeg kjenner ei som heter det, og hun er ikke muslim.

Skrevet

Ja, det er et muslimsk/arabisk navn.

Jeg synes det er veldig søtt jente navn, barnet er ikke helt norsk.

navnet er ikke inspirert av sangen, selv om sangen er fin den å ;) hehe

er litt usikker..

Skrevet

Ikke kult å hete Aisha som jobbsøker dessverre:(

Skrevet

høres ut som en te:)

men elsket dette navnet. og angående jobbsøking får vi da virkelig ikke bidra til at denne konservative trenden som finnes pr i dag skal fortsette i arbeidslivet. klart man kan hete aisha!!!!!

godt valg:)

Skrevet

Det er sant, nå er det så mye "utradisjonelle" navn av alle mulige sammensetninger og opprinnelse,

Takk, synes det er lett kort å søtt navn, men litt usikker så trenger litt synspunkter fra andre :-)

Takk.

Skrevet

blir jo litt anderledes når hune heter f.eks Aisha Andreassen vs Aisha ak quabar...

Synes det er pent. da jeg var sånn 14 skulle barna mine hete Aisha, maycha og disha:P men det gikk over:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...