Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Hvor tidlig kan man forsøke å legge babyen til fast tid om kvelden?
Marolla Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Her begynte vi å legge henne rundt 8 fra hun var 4-5 mnd. Før den tid var det ikke noe fast sovemønster på her.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Datteren vår er nå 10 uker og vi begynte å legge henne kl 20 fra hun var ca 3 uker. Jeg har en fast rutine at jeg holder henne våken ca 1-11/2 time før jeg ammer henne kl 1930. Da er hun ganske sigen, legger henne våken i sengen med smokk, da sovner hun med en gang. De første ukene før hun tok smokk, måtte jeg ligge å amme henne i sengen...frykelig slitsomt! Startet ca kl 2100 og hun kunne ligge i 2,5 t før hun sovnet med puppen i munn. Smokk en en velsignelse.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Jenta mi er 3 mnd nå og har i noen uker lagt henne våken kl 21, og da sovner hun og våkner igjen i 8 tiden:) Hun sov rundt fra hun var 5 uker, så det er gjerne litt letter da, men føler jeg har hørt at en kan prøve å legge dem ved fast tid når de runder 3 mnd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå