Bethenc Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 bare lurer på om jeg er den eneste..hehe.. gruer meg ettersom jeg er ganske sikker på at den er negativ...
bollibompa Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Hei Bethenc Jeg testa negativt i dag som forventet. Har jo blødd siden tirsdag, men hadde et ørlite håp om at det kun var det ene egget som skulle ut. Men jeg ble vel ikke akkurat overrasket da prøven viste -Ikke Gravid. Nå må vi vel ha en tenkepause......ser egentlig ingen grunn til å fortsette. Vi har jo satt inn totalt 13 egg, og er fortsatt ikke gravid! Bare veldig vanskelig å godta, og det er jommen ikke lett å si at nå er det stopp. Håper testen din viser positivt :-)
Bethenc Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2008 hei.. testen mi viste heller ingen ting i dag, men er det normalt å ikke blø så lenge enn går på progynova? uff.. jeg hadde virkelig et håp at en av de to hadde satt seg denne gangen...
bollibompa Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Ja, det stemmer nok at du ikke blør så lenge du går på Progynova og Progestan. Jeg har pleid å få blødning en 2-3 dager etter at jeg har slutta på medisinene. Hvilken rugedag er du på i dag da?
Bethenc Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. februar 2008 rugedag 14 skal teste over helga igjen.. men ser ut som løpet er kjørt.... vet ikke helt hvordan jeg skal takle dette...
C *baby i magen* Skrevet 22. februar 2008 #6 Skrevet 22. februar 2008 uff, det er tøft i den uvissheten, og den ventinga. man ønsker så klart at ting skal ordne seg og være positivt. kanskje man må prøve å tenke positivt, men det er ikke lett når man ønsker så inderlig et barn. men bethenc du har fler sjanser, en dag har du nok gull egget hvis det ikke funker denne gangen heller. jeg er ikke så langt som deg men jeg går til en masør som er en healer på en måte. kanskje det hadde vært noe? det er hvertfall veldig spennende. og man får orden på kroppen. jeg krysser fingre for deg. prøv å kos deg i helgen, tenk på noe annet og gjør noe gøy.
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 22. februar 2008 #7 Skrevet 22. februar 2008 Hei Bethenc - hvis du har fryseforsøk får du ikke mens før du har sluttet med Progynova. Skal du ikke ta blodprøve?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå