Silje & prinsen<3 Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Er ny her.. Tenkte eg kunne presentere meg: Er snart 23 år og vi er søkt videre til prøverørsbehandling.. Vi har prøvd i 2 år, uten å ha lykkes.. har ingen barn fra før. Vi er kalt inn til forundersøkelse 10 mars, som ikke er lenge til:) Er så godt å endelig komme igang. Må si dette er veldig spennende, og håper inderlig at vi kommer til å lykkes. Godt å ha en sånn side, der vi kan snakke og lese om andre som går igjennom det samme:) Lykke til alle sammen.. Silje xxx
Smurfeline81 Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Hei og velkommen hit:D Ønsker deg masse lykke til fremover nå, det er godt når man endelig kommer igang!
Silje & prinsen<3 Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2008 Takk for det.. Har du vært igjennom dette før, eller er det nytt for deg også?
nr 2 gull i magen-juli 12 Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 Lykke til ja. håper dere kommer fort til. Vi har første IVF i april/mai. er 29 år (enn så lenge..)
Smurfeline81 Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 Dette er nytt for meg også. Vi er i gang med første ivf, skal etter planen ha uttak og innsetting i om 2 uker nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå