Gå til innhold

duo eller kombi?

chick28 blir trebarnsmamma=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordeler og bakdeler takk=)

Er det mye om å gjøre på plassen i baggen?

Og hva er ellers forskjellen på baggene/vognene??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt valg er helt klart duo, grunn, du slipper å drasse på begge delene slik du gjør med kombi. Du får en lettere vogn, og den ser ikke så klumpete ut.

Skrevet

Jeg liker best duo, men sikkert greit med kombi også altså.

Skrevet

Jeg vil velge duovogn. Mye pga at den tar mindre plass i bil, er lettere for meg som bor i blokk, skal ta trikk, t- bane buss rundt om i Oslo.

Jeg syns også duovogn med hardbag er mye finere..

Jeg har sett og sett og tror nå valget kommer på en Brio Sing vogn (ny modell 2008).

Lykke til med valg.

Skrevet

Jeg ville helt klart valgt kombivogn, har kun hatt dette. Det er sant at den tar litt større plass i bil enn andre vogner, men tror absolutt det er det beste alternativet. Ville kanskje forhørt meg med div forhandlere jeg da...De fleste jeg kjenner har kombivogn, da denne er så grei når barnet er gammelt nok til å kan sitte, er det bare å ta ut bagen å bruke sportsdelen, slipper liksom å ta av bagdelen og så sette på sportsdelen, men er vel ganske individuelt hva man liker best?!

Har simo, og sverger til den :)

Skrevet

Avhenger av behovet det. Om du f.eks bor i blokk er det utrolig pratisk med denne bærebagen. Vi har brukt vår bag mye, har alltid med seng om man skal på besøk. Bagen på duo blir liksom litt for stor å bære med seg.

Jeg er nå klar for min 3. simo kombi. Men det er nok smak og behag.

Bagen i duo er jo en god del større i alle fall i bredden, men om man har behov for stor bag avhenger også av årstid og hvilken pose man velger. Selv har vi brukt kalesja til bærebagen og montert den som forlenger i sportsvogna, slik at den blir formet som en bag, lun og god. Og med en skikkleig pose i blir det uansett lunt for babyen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...