Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får man ømme pupper og menslignende smerter i magen pga crinone? Har et håp om at det er det smertene mine kommer av, og ikke en eventuell kommende mensen. Håper så veldig på positivt resultat.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, både ømme pupper og mensmurringer er bivirkninger av Crinone. Jeg hadde dette ved alle mine forsøk, selv om testen ble negativ. Men mange opplever jo at ømme pupper og mensmurringer er tidlige gravid-tegn:-)

Hvilken rugedag er du på?

Skrevet

Rugedag 5. Jeg tror jeg innbiller meg masse symptomer. ER litt småkvalm, men jeg tror det er fordi jeg er så innmari spent.

Skrevet

Det virker som vi har det ganske så likt! Føler med også kvalm til tider, men med alt dette psykiske presset er det jammen ikke rart man blir bekymret og kvalm. Har noen av dere vært i gjennom dette tidligere? Det er vårt første forsøk, men har forsøkt å bli gravid i over tre år! Håper så virkelig av vi kan lykkes med dette XXXXXXX

Skrevet

Jeg er også på rugedag 5 i dag og har ømme pupper og er trøtt. Var småkvalm i går. Jeg går på cyclogest og vil vel tro at det er samme bivirkninger som crinone. Dette er mitt 5 forsøk og ja jeg har hatt disse bivirkningene før.

Men håper jo hele tiden at det skal være positive bivirkninger:o)

Har også litt "stikking" i magen.

Puh dette er slitsomt.

XXXXXXXXXXX fingrene for at det går bra.

Skrevet

Håper virkelig det er positive bivirkninger for deg denne gangen;- Det må være en forferdelig påkjenning å være igjennom dette så mange ganger... Dere fortjener virkelig en opptur denne gangen - tvi-tvi XXX

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...