LilleVackreAnna Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Hei! Skreiv et innlegg til deg på Ass. befr. -men det er kanskje her vi hører til nå! Jeg skjønner ikke det helt enda, jeg... Her er innlegget jeg skreiv: Jeg har sett du fikk satt inn 2 egg og nå er gravid med en -og at du blødde en del i begynnelsen. Må bare spørre, hva slags blødning og hvor kraftig var det? Jeg fikk nemlig også satt inn 2 egg 28.01, og ut fra hcg-målingene trur de det "bare" er en der inne (jeg blir overlykkelig hvis vi får en baby til høsten, jeg!!). Også har jeg småblødd litt siden rd15. Har 3-4 ganger fått friskt blod på papiret, ellers stort sett brunt. Det har ikke vært noe særlig mer enn på papiret, men litt mer har kommet når jeg har tatt progestankapslene. Har tenkt på at det kan være det andre egget som gikk til grunne, eller at jeg reagerer på progestanen. Er noen dager litt vanskelig å tru på dette når det stadig kommer litt blod, men på siste måling var hcg på 2300 (dag 21 etter innsett), og jeg har kasta opp 2 dager nå, så det må vel være et håp! Blir kjempeglad for svar fra deg! Kos deg så mye med magen!!
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Har svart deg inne på ass.befuktning :-) Min mann jublet når han hørte at jeg kastet opp for det er et godt tegn ;-)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 Hvordan går det med deg?
LilleVackreAnna Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. februar 2008 Tusen takk for svar -inne på ass. befr. Her går det opp og ned! I helga blødde jeg ingenting, og jeg var så letta. Men på mandag starta det igjen, og jeg ble selvfølgelig bekymra. I dag fikk jeg en god del friskt blod på papiret -og ble supernervøs!! Har jo ellers vært mest brunt. Så har jeg egentlig UL neste uke, men ringte for å høre om jeg kanskje kunne komme før -og jammen fikk jeg komme på dagen. De er fryktelig greie på lokalsykehuset jeg hører til. Så kommer rett fra UL nå -hvor vi fikk se et embryo på 6,5 mm som BLINKA!!! hehe! Jeg ble så glad når legen sa; ja her er det jo tydelig hjerteaktivitet, at du aner ikke!!! (eller, det trur jeg kanskje du gjør faktisk) Så nå skal jeg senke skuldrene og slappe av, og håper den gode følelsen varer. Men jammen er det slitsomt med blødninger, var ikke akkurat slik jeg hadde forestilt meg det skulle bli å være gravid. MEN, så lenge jeg kaster opp og sover 9 timer hver natt er det vel håp! Klem
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 Ja jeg aner veldig godt, jeg hikstet når jeg fikk se hjerteaktivitet jeg. Tårene bare trillet og satt og sa unnskyld :-) hehe.... litt av et syn tenker jeg :-) Så bra at alt står til liv! Det er veldig slitsomt å ha blødninger. Og jeg hadde siste dag med blod når jeg var 7+4. På slutten ikke hver dag. Hadde 2 dager med blod igjen i uke 20, men ul både utvendig og innvendig viste at alt var i skjønneste orden. Vi er nok litt ekstra nervøse som har slitt så lenge for å bli gravide tror jeg, men nå skal du se at alt ordner seg :-) Klæm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå