Gå til innhold

Føler meg ikke så gravid lengre!

Anbefalte innlegg

Jeg var utrolig sliten og hadde veldig vondt i brystene i starten. Jordmor presiserte da at etter uke 12 ca, så var det mnage som mistet "symptomene", uten at det betydde at noe var feil. Ser at magen vokser,men sårheten i brystene er helt borte.

Er det mange andre som ikke føler seg så gravid for øyeblikket? Har termin 23.august, så går nå inn i min 15 svangerskapsuke Vet dere når det er vanlig å kjenne seg gravid igjen :) Gleder meg så til ultralyd 26.mars, håper bare at alt er i orden.

Fortsetter under...

Hei;)

Jeg har det også sånn.... Jeg føler meg ikke gravid, det kommer faktisk bare litt inni mellom;)

Som idag, magen føltes mindre(fått mage) Det var så rart, men jeg tenker jo ikke galt for det....

Jeg tror ikke det er lenge til vi kjenner noe, helt sikkert maks 2-3 uker til, så kommer det.... Jeg har også ultralyd 26 mars og er i min 15 uke, termin 25 august;)

Du har ingen grunn til å bekymre deg ihvertfall..... Jeg hørte hjertelyden ista, ennå jeg har gått i 2 dager å følt meg IKKE gravid hehe;)

Jeg føler meg ikke gravid, og jeg er 13+4. Jeg mistet gravidefølelsen for noen uker siden, og de siste dagene har jeg seriøst begynt å lure på om det var noe galt.

I går var jeg på ultralyd, og der fikk vi se en vilter krabat!! Den hoppet og spratt og var ikke stille et øyeblikk, helt merkelig at jeg ikke kjenner noe som helst :-)

Er nok normalt at det er sånn, er jo også slik at 2. trimester går for å være den mest behagelige tiden i svangerskapet uten noen særlige plager eller symptomer.

Jeg har det likt jeg ogsá, kommenterte det til samboeren min en dag at det er jo helt merkelig. Etter sá mange uker med all verdens symptomer og fólelser. Jeg er 15+2 og var pá ul for en uke siden og hórte hjertelyden pá tirsdag og alt er som det skal, masse bevegelser og god hjertelyd. Sá da er det nok bare á "ruge" videre hihi

Lykke til!

hallo!æ mista åsså alt av symtomer,og ble mer eller mindre hysterisk..men var hos jordmora og fikk høre hjertelyden,og ho kjente på livmora å alt...:)e nok ingenting å beymre seg for!:)e no i uke 17 å magen vises mer å mer,men føle mæ ikkje gravid sånn ellers...dæm sir vi skal bare være fornøyd me det:)

Annonse

Jeg har ikke kjent noe siden uke 8, så jeg var dårlig bare 2 uker.... Tiden siden da har vært lang asså!!! Men der igjen, jeg har jo den babywatcheren, som jeg kan høre med om jeg er bekymret....

For den følelsen om noe er galt, eller å ikke føle seg gravid, er kjip hehe

Jeg skal på ullevål den 26 mars jeg da..... Og du hører nok noe og ser ting 4 mars;) GLEEED deg!! hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...