Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Problemet er jeg pisser meg ut for svært lite,nå har jeg aldri vært flink med knipeøvelser heller.Er det mulig med en operasjon å er det noen som har tatt en?Jeg glemmer å ta knipeøvelser åsså synest jeg dem er kjedelige å gjøre også så jeg vet ikke riktigt jeg hva jeg skal gjøre,men snart kan jeg ikke leke mere med mine barn vist det fortsetter sånn.Vill jo ikke att noen skal vite om dette problemet heller.Det er skikkelig flautt! Kan noen komme med gode råd eller?
jet trip Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Jeg sjønner at det er ikke noe gøy. Du, jeg anbefaler at du bestiller timen til gynekolog som kan undersøke hva er årsaken til problemet. Vet at dem har forskjellige metoder å finne ut hva som feiler og er lurt å gjøre. Noen kan ha skader etter fødselen slik at det umulig å holde tett noen trenger bare gode øvelser med veilednig fra fysioterapeut osv. Har vært bort i tilfeller (gjennom jobben) der vedkommende har hatt urinveis inf. og derfor strevet med lekasje osv. Dette er ikke så uvanlig problem og er nok mange som sliter med dette men ingen tør å snakke. Så ring i morgen og bestill time så for du hjelp og du trenger ikke fortelle til noen...Det ordner seg garantert. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Knip Knip Kniiiiip!!!! eller Sy Sy Syyyyy =)=)=)=)
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Det er aldri forsent å begynne å knipe. Sjeldent at de gjør noe på unge mennesker, spesielt hvis de vil ha flere barn. Få time til gyn eller fysio så kan de instruere deg i hvordan man gjør. Kan nevne at Yoga har mange gode øvelser. Et tips jeg fikk for å vite om man knep med rette muskler var å stikke fingeren inn å knipe da skal du kjenne at du kniper rundt fingeren. I begynnelsen kjenner man bare så vidt. Etterhvert lærer du å kjenne etter uten å måtte bruke fingeren. Da kan man knipe å få muskelne der nede til å trekke oppover. Det er fint om man klarer å holde knipet litt. Viktig at man slapper godt av når man gjør dette, spes i begynnelsen når man så vidt aner musklene. Jeg har heller ikke vært så flink med mine knipeøvelser og lekker når jeg er på konsert og rocker )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå