Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Min første dag på bim-siden.

Skal til samtale neste uke med en norsk lege som samarbeider med ciconia klinikken i Danmark. Er single og skal ha sæddonasjon. Noen som har GODE erfaringer fra Ciconia?

Finnes det en egen side for single jenter som skal ha IVF med donorsæd eller er dette rett forum??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er også ny her og kan ikke hjelpe deg, men ville bare si hei! Er også singel og skal til Stork.

Skrevet

Dette er rett forum for alle som trenger donor. Skal du i tillegg ha IVF så kan du komme inn på assistert befruktning også.

Skrevet

Hei,

Jeg har veldig god erfaring med Ciconia de er veldige dyktige. Bruker også en norsk lege før jeg reiser for å sjekke status og time eggløsningen. Ciconia har også egen hjemmeside hvor de anbefaler hotell, reisemåter osv. De har også forhandlet frem rabattordninger.

Dersom du har flere spørsmål er det bare å spørre i vei. Jeg reiser til Cionona i neste uke for insem. Lykke til :-)

Skrevet

Takk for svar alle sammen. Godt å høre at det er flere i samme situasjon som meg, eller ikke bare høre om "noen" som gjør det, men faktisk se sort på hvitt at dere gjør det.

Jeg skal holde meg oppdatert på hvordan det går med dere. Lykke til i Dk Lykkeliten:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...