Gjest Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Hei. Min første dag på bim-siden. Skal til samtale neste uke med en norsk lege som samarbeider med ciconia klinikken i Danmark. Er single og skal ha sæddonasjon. Noen som har GODE erfaringer fra Ciconia? Finnes det en egen side for single jenter som skal ha IVF med donorsæd eller er dette rett forum??
HH72 Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Er også ny her og kan ikke hjelpe deg, men ville bare si hei! Er også singel og skal til Stork.
Chaiemae Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Dette er rett forum for alle som trenger donor. Skal du i tillegg ha IVF så kan du komme inn på assistert befruktning også.
Lykkeliten2008 Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Hei, Jeg har veldig god erfaring med Ciconia de er veldige dyktige. Bruker også en norsk lege før jeg reiser for å sjekke status og time eggløsningen. Ciconia har også egen hjemmeside hvor de anbefaler hotell, reisemåter osv. De har også forhandlet frem rabattordninger. Dersom du har flere spørsmål er det bare å spørre i vei. Jeg reiser til Cionona i neste uke for insem. Lykke til :-)
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #5 Skrevet 22. februar 2008 Takk for svar alle sammen. Godt å høre at det er flere i samme situasjon som meg, eller ikke bare høre om "noen" som gjør det, men faktisk se sort på hvitt at dere gjør det. Jeg skal holde meg oppdatert på hvordan det går med dere. Lykke til i Dk Lykkeliten:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå