silje.fl Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Hei, nå har jeg nettopp vert på UL,og fått vite at jeg venter gutt nr.3. Det blir fryktelig vanskelig å finne et navn som passer til de andre guttene mine.Jeg lurer på Lavrans,Timian.Eindride,Arin,Tristan.Er dette fine navn,eller er jeg alvorlig på tulltur??? Kan noen komme med komentarer,og evt.andre forslag.Vi vil ha et navn som er litt spesielt,men selfølgelig ikke noe som kan være belastende eller for uvanlig.
Vannmann35 Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Gardian? Det var spesielt - aldri hørt det før. Hvor kommer det navnet fra? Ellers synes jeg Tristan passet fint til brødrenes navn :-)
silje.fl Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. februar 2008 Vet ikke hvor navnet kommer i fra,men min søster var på ferie for noen år siden ,og på samme sted var det en dansk liten gutt som het Gardian.Det er grunnen til at min gutt heter det.Jeg synest det er veldig fint,meg tror ikke det er så mangen andre som liker det.
Lejla Skrevet 21. februar 2008 #5 Skrevet 21. februar 2008 Gardian er fransk navn, jeg finner det fra historiebok. Det er ganske fint
*Dubsgirl* Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 Liker godt Lavrans og Timian!! Hva med: Emilian Julian Hannes Leopold Silas Wilmer Hadrian Fabian Elliot Cornelius Laurits Martinius Amadeus Amandus Vincent Matheus Bastian Gabriel
turtlebug, med bebi i magen:) Skrevet 22. februar 2008 #8 Skrevet 22. februar 2008 Gardian (kjempetøft!), Leander(nydelig) og.. Tristan!
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #9 Skrevet 22. februar 2008 Jeg hadde ikke vært et nanosekund i tvil: Lavrans. Utrolig flott navn. Dersom jeg ventet en gutt skulle han definitivt fått det navnet om jeg fikk bestemme:-)
Gjest -<<- Skrevet 22. februar 2008 #10 Skrevet 22. februar 2008 Ingenting ... Men Lavrans og Eindride er fine navn.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #11 Skrevet 22. februar 2008 Av forslagene dine liker jeg Lavrans og Arin. Fine navn begge to. Andre forslag kan jo være: Sakarias Didrik Caspian Emrik Tidemann Arthur Silius Ferdinand Cornelius Vemund Imre Belmin Jonathan Conrad Olai Noen av disse som falt i smak???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå