Gå til innhold

Hva gir man til en mann på 80 år som har alt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En opplevelse kanskje hvis han er i form til å ta en tur ut. Vi har kjøpt billetter til Trond Viggo Torgeresen til svigerfar som er 70 år i mars. Alle barna og følge skal være med. Og ut å spise etterpå.

Ullsokker er også noe han får hver jul he he. Liker best ullvang han da. Dette er en sprek mann som sykler, går turer (skla få nye brodder), hugger ved. Ja i det hele tatt.. Nå har han fått seg flatskjerm hi hi. Burde kanskje få dvd spiller så han kan se på krigsdokumentarer.. hmm

Annonse

Hva med mat?

Det får man aldri nok av!

En fruktkurv

Hjemmelaget kake

Flaxlodd

Vin

Kalender med bilder av barna (hvis du har barn, som jeg da regner med :)

7ende sans

Gavekort på fortbehandling/massasje

Tatovering? Hehe.. neida

Jeg tegnet en gang et bilde for hånd av besteforeldrene mine fra et bilde de hadde i stua. Ramma det inn, og skrev en koselig hilden (dette var en bryllupsdag, da.)

De ble kjempe fornøyde!

Good luck!

Vi skla i 80 års dag i helgen til min farfar, og vi har kjøpt en digital bilderamme til han rett og slett. Vi har lagt inn masse bilder av oldebarn, barnebarn, barn, huset deres, hytten som han har bygget helt fra grunnen av..og andre ting som han setter pris på...vi er veldig spent på hvordan han vil ta den i mot..men tror det blir kjekt for han...

Er jo ikke sikkert 80 åringer er så veldig "tekniske"..men denne rammen har en påknapp og så er "slideshowet" i gang....i tror det er en veldig god ide....

Min bestefar(blir 89 i romjula) får alltid vær bok. Han er, jeg vil si syklig opptatt av vær og tempratuerer. Ser nesten ut som en vanlig almanakk, har de samme "funksjonene". Ellers er det alltid populært med hjembakte boller, muffins, ja det meste av kaker og rundstykker. Matkurv med litt av hvert er også et godt tips. Håndkrem er også godt likt hos min bestefar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...