Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,jeg er ny her,fant ut at jeg måtte ha en plass å få råd og snakke med andre i samme situasjon.Var til legen fordi jeg ikke har hatt mens på 3 år,jeg er 25 år men pga at jeg gikk kraftig ned i vekt og var undervektig en god stund så mistet jeg mensen,nå er jeg normalvektig men fortsatt ingen mens ett år etter.Tok tester av meg og samboeren og oppdaget også at ha n hadde dårlige svømmere.Var inne på mr og undersøkte hypofysen,venter på svar derifra enda så er alternativet prøverør for oss.Noen som har samme situasjon?Mandags kveld hadde jeg hatt menslignende smerter i noen dager og det kom litt brunlig blødning/utflod i et par dager,er fortsatt litt ubehag der nede,men ingen skikkelig mensen.Noen som vet hvorfor dette skjer?Legen sa jeg hadde veldig tynn livmorslimhinne.Men at jeg har egg.Venter spent på svar:)Ha en super kveld alle dere ventende:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du!

Velkommen hit -håper du slipper å være her lenge!!:)

Men her er det vertfall masse gode råd -og ikke minst hyggelige svar og oppmuntringer å få.

Jeg veit ikke noe særlig om de problemene du har, men høres jo ut som det har begynt å skje noe hos deg da, så det tyder godt. Bra at du har egg, og kanskje livmorslimhinnen kan ta seg opp når du kommer "skikkelig i gang igjen!"

Når det gjelder dårlige svømmere er det vertfall hjelp å få! Mannen min har levert noen skikkelig dårlige prøver, med få svømmere og dårlig fart på mange av dem.

Vi har vært gjennom icsi-prøverør, og jeg er nå gravid etter 2. forsøk. Kan enda ikke fatte at det er sant -men det går altså an!:)

Ønsker deg masse lykke til framover. Kan ikke si annet enn at det er tøff prosess, men jeg kan nesten love deg at det kommer oppturer. Jeg grudde meg veldig til å gå gjennom prøverør,men da vi hadde vært på første uttak, fått ut egg og fått vite at de ble befrukta, da følte jeg at endelig var vi kommet på "samme nivå" som de som får barn på naturmetoden -da visste vi at vi også måtte ha en sjanse for å kunne lykkes.

Håper virkelig det går greit for dere framover!!:)

Skrevet

Hei:)Tusen takk for koslig svar,gruer meg egentlig masse til vi starter er så mye venting og mange nedturer,men håper på en kjempeopptur,blir nesten enda mer redd av å lese innpå her,for det er jo så mange som mister eller som ikke har lyktes..men også mange det går kjempebra med,og det er jo en motivasjon:)Venter på telefon fra legen neste uke,så får man ta det derfra:)sålenge man holder humøret oppe:)

Gratulerer masse med graviditeten og spiren din:)Kjempekoslig å høre.Masse lykke til med graviditeten og tiden framover,jeg skal oppdatere statusen nesten uke:)

Skrevet

Hei:)

Jeg hadde heller ikke eggløsning, og var skikkelig deppa og lei meg for at ting tok så lang tid og om noe skulle i det hele tatt skje...

Men hadde en flink lege som som først satte meg på en 3 mnd kur med provera og etter det fikk jeg pergotine som er ett hormon stimulerende middel.

Da skal jeg si deg at det gikk fort, ble gravid i løpet av 3 mnd og venter nå vår lille knott om ca 9 uker:)

Ikke bli deppa...det er uansett ikke noe du kan gjøre med..bare la alt være opp til legene og slapp av.

Håper det ordner seg for deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...