Gjest Skrevet 21. februar 2008 #1 Del Skrevet 21. februar 2008 Gir dere det?......ikke jeg....Fy skam seg:-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veldig_lykkelig_mamma Skrevet 21. februar 2008 #2 Del Skrevet 21. februar 2008 Gir du ingen av delene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. februar 2008 #3 Del Skrevet 21. februar 2008 Nei,gjorde det i begynnelsen,men d har sklidd helt ut.Dessverre:-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aa11bb22 Skrevet 22. februar 2008 #4 Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg må nok også innrømme at dette har glidd ut, men jeg var faktisk og kjøpte nye d-vitamin dråper i går, Så nå er jeg klar for en ny omgang, men det er lenge siden sist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2erperfekt Skrevet 24. februar 2008 #5 Del Skrevet 24. februar 2008 Gir Eskimo for kids (fra helsekost) før kveldsmat. Han gaper og tar heldigvis villig imot:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 26. februar 2008 #6 Del Skrevet 26. februar 2008 Blander d-dråper i grøten til frokost! Har det stående ved siden av grøtpulveret i skapet og da husker jeg det hver dag:) Tran prøvde jeg EN gang! Marius synes det var ok, men jeg holdt på å kaste opp for resten av dagen rapet han tran og herregud for en lukt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kladde Skrevet 28. februar 2008 #7 Del Skrevet 28. februar 2008 Kan også anbefale Eskimo for kids. Brukte D-dråper lenge fordi tran ikke gikk, men med Eskimo blir hun helt vill av glede bare hun ser flasken. Den lukter godt også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå