HH72 Skrevet 21. februar 2008 #1 Skrevet 21. februar 2008 Har nå sendt fra meg alle papirene til Stork og gjort unna forundersøkelsene. Hadde pos eggløsningstest og symptomer i går(dessverre før alle papirer var klare), og håper derfor på min første tur i påsken. Tar dere egenmelding eller er det noen som sier hva dere driver med på jobben? Har ikke lyst til det, vet jo at det kan ta laaang tid før man evt lykkes. Grønnskolling håper på svar
Single71 Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 hei henny72 og velkommen hit. Jeg har kommet akkurat like langt som deg. Vært på Stork til samtale og alle papirer er i orden. Jeg håper også på min første tur i påsken hvis eggløsningen står meg bi. Jeg har sagt fra til mine nærmeste kollegaer om mine planer, men har ikke tenkt å si noe til sjefen min før jeg evt. er gravid. Kommer til å bruke egenmeldinger. Masse lykke til:-)
Mams-te-to Skrevet 21. februar 2008 #3 Skrevet 21. februar 2008 Hei. Velkommen i klubben for prøvere og håper du lykkes raskt. Jeg er relativit ny på dette forumet selv, men har en Stork gutt på 18 mnd og 14 uker på vei med en nytt lite vidunder. De gangene vi har reist ned, har det vært relativ planlagt en stund i forveien. Det har gjort sitt til at vi har fått tatt ut litt avspasering og en egenmelding. Noen vet jeg har hatt "sjefer" som har gitt dem fri, men det er vell for dem som ønsker å ha det åpent. Vi hadde i utgangspunktet ikke det, for det kan ta sin tid å lykkes som du nevnte i innlegget ditt. Uansett, Lykke til med prosessen, det er fantastisk når det klaffer:)
HH72 Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. februar 2008 Takk for svar! Sikkert ikke dumt å si det til iallfall 1 kollega, for å slippe å vikle seg inn i altfor mange hvite løgner. Jeg er ellers aldri borte fra jobb og folk vil nok lure litt. Dette blir spennende! Ønsker deg også lykke til! Kanskje vi treffes på Stork? Tipper det føles nervepirrende å sitte på venterommet der i gården..
HH72 Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. februar 2008 Hei Mamsen, gratulerer med graviditeten! Hvor mange forsøk første og andre gang?
HH72 Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. februar 2008 Hadde forresten ikke hørt uttrykket "regnbuebarn" før. Utrolig vakkert navn! Stammer det fra Danmark eller Norge, noen som vet det?
Mams-te-to Skrevet 21. februar 2008 #8 Skrevet 21. februar 2008 Hei Henny72 For oss har det vært to litt ulike prosesser med de ulike forsøkene/graviditetene Den første var det planlagt at min kone skulle bære frem, å det var klaff på første forsøk(uten horomonstimulering). Nå var det tenkt at det skulle være min tur, jeg gikk på horomoner og prøvde i vell ett 1/2 år. Uten resultater. Siden vi ønsket to tette, så valgte vi at min kone skulle prøve igjen. Så da ble hun gravid på første forsøk denne gangen også. Men totalt har vi vært på stork noen ganger uten resultater med meg. Vi er begge ganske unge, 29 og 27 år. Det er vell en liten statestikk som ligger i forhold til alder. Men den er veldig individuell, har det vist seg i vårt tilfelle. Vet om ett par som også fikk klaff på første forsøk, å hun var vell 34 år synest jeg å huske. Det er mye som skal klaffe, å det er bra å være positivt innstilt. Men også forberede seg på at det kan ta lang tid. Hvor betegnelsen regnbue familier har sitt opphav fra er jeg usikker på. Men det er ett flott navn synest vi, og vi bruker det en del når vi snakker om oss i enkelte sammenhenger.Det samme er med Stork barn, synest det er mye finere en donor barn. Masse Lykke til.
angelica-s Skrevet 21. februar 2008 #10 Skrevet 21. februar 2008 Hei og velkommen hit henny72:) jeg har hatt et forsøk og det gikk desverre ikke...fikk tr på besøk i går.. jeg har fortalt det til familie og de nærmeste vennene og kollegene...sjefen min vet det også og hun er så snill og har sagt at jeg kan gi henne beskjed når jeg må dra nedover og så får jeg ta en feriedag. lykke til:)
HH72 Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 21. februar 2008 Bedre lykke neste gang! Heldig som har en sånn sjef. Jeg har et ganske distansert forhold til sjefen, stor arbeidsplass, så tror ikke jeg kan bruke samme strategi. PS. Hva står TR for? Tante Rød? Hi hi
HH72 Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #13 Skrevet 21. februar 2008 Mente ikke å le av TR, har lest mer på sidene her og skjønner at hun er ganske forhatt. Har forsåvidt aldri likt henne pga mye smerter og upraktisk mye blødning, men fra nå av får hun jo en annen betydning også.. Ønsker deg og alle andre her alt godt videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå